O ΝΙΚΗΤΗΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΣΤΗΝ 5η ΓΕΝΙΑ!
Δύο είναι τα στοιχεία μιας δοκιμής που ΔΕΝ θέλουν να διαβάζουν οι συνειδητοποιημένοι αγοραστές σκούτερ: Το πρώτο, αφορά την παγκόσμια εξάπλωση της κατηγορίας των εξυπηρετικών αυτών δίτροχων και τους λόγους της επιτυχίας της, μια πραγματικότητα αλλά και ένα κλισέ που έχει πια κουράσει, και δεν υπάρχει λόγος επανάληψης ενός θέματος τόσο γνωστού και δεδομένου. Γιατί τα scooter δεν εχουν “αντίπαλο” στην αστική μετακίνηση, και η μόνη “εμπορική μάχη” που θα δούμε στο μέλλον (στα commuters), θα δοθεί μεταξύ βενζινοκίνητων και ηλεκτροκίνητων οχημάτων πόλης, με τα scooter και πάλι να έχουν το πλεονέκτημα γιατί η δομή και η κατασκευή τους μπορεί πολύ πιο εύκολα να δεχτεί (και να “καλύψει”) τις συστοιχίες των μπαταριών μαζί με τον μικρό θερμικό κινητήρα (στην παρίπτωση των υβριδικών που σίγουρα θα υπάρξουν, μόλις μειωθεί το κόστος αυτής της τεχνολογίας).
Το δεύτερο στοιχείο προς αποφυγήν στα τεστ, είναι τα διάφορα κολακευτικά λόγια, σχόλια και περιγραφές για το μεγαλείο ή την υπεροχή του συγκεκριμένου κατασκευαστή, και πάλι μια μάλλον περιττή διαδικασία (προκειμένου για τα μεγάλα εργοστάσια), που συνήθως ο δημοσιογράφος θεωρεί κάτι σαν “υποχρέωσή” του, κυρίως προς τον Αντιπρόσωπο και δευτερευόντως προς τον καταναλωτή. Σίγουρα, ένα εντελώς νέο και άγνωστο όνομα/μάρκα δικύκλου χρειάζεται παραπάνω ψάξιμο και ανάλυση, όπως και μία πραγματικά ξεχωριστή ως προς το επίπεδο των υπηρεσιών της αντιπροσωπεία πρέπει να επαινεθεί, αλλά είναι κανόνας ότι όποιος αγοραστής εμπιστεύτηκε καθιερωμένο, μεγάλο και γνωστό όνομα εργοστασίου, ΠΟΤΕ δεν έχασε!
Yπάρχει λοιπόν στον κόσμο των (δημοφιλέστατων) scooters και των (καταξιωμένων) κατασκευαστών τους, μια “γραμμή”, μετά από την οποία η έννοια του οικονομικού, εύκολου για όλους, συμπαθούς και εύχρηστου μεταφορικού μέσου αρχίζει να συγχέεται με αυτή της ακριβής, δυνατής, βαριάς, πιο “απαιτητικής” και όχι τόσο οικονομικής “τουριστικής” μοτοσυκλέτας. Μόνο που όταν θέλεις να κάνεις ένα scooter να μοιάζει με μοτοσυκλέτα, μοιραία περιορίζεσαι απο την μικρή διάμετρο των τροχών, οπότε είτε σταματάς σε ένα “λογικό όριο” κυβισμού και επιδόσεων, είτε φτιάχνεις μια μεγάλη “αυτόματη μοτοσυκλέτα”, οπότε έχεις φύγεις απο την κατηγορία (και γίνεσαι αντικείμενο διαφορετικού άρθρου- τεστ).
Το όριο αυτό, όπως το έχουν θέσει οι ίδιοι οι κατασκευαστές, είναι λίγο πριν ή λίγο μετά τα 550 κυβικά εκατοστά, απο δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες με “οριζόντιους” κυλίνδρους, που εξυπηρετούν την διαμόρφωση των σκελετών και διατηρούν τους χαρακτηριστικούς χώρους αποσκευών κάτω απο τη σέλλα. Η “διαχωριστική γραμμή” όμως που αναφέραμε προηγουμένως, τοποθετείται κάπου χαμηλότερα, στο “όριο” των 400 κυβικών και του ενός κυλίνδρου: Τα scooters των 300, 350 και 400 c.c., παραμένουν “αυθεντικά” ως προς την γενική διάταξη και σχεδίαση των εξαρτημάτων τους (θέση κινητήρα, αυτόματη μετάδοση, διάμετρος τροχών, χώροι), ενώ είναι αρκετά “βολικά” για να κυκλοφορούν στην πόλη όπως “τα μικρά”, αλλά και αρκετά μεγάλα, δυνατά και άνετα για να κάνουν ό,τι οι μεσαίες μοτοσυκλέτες εκτός αστικού περιβάλλοντος (με διαφορετικό τρόπο βέβαια). Και τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την πρόσθετη ασφάλεια έναντι των scooter μικρότερων κυβισμών που δίνουν τα μεγαλύτερα μεταξόνια, τα καλύτερα φρένα και κυρίως οι υψηλότερες ιπποδυνάμεις των μεγάλων μονοκύλινδρων.
Το Kymco Xciting 400 έχει μιά μακρά Ιστορία που ξεκίνησε με την πρώτη γενιά το 2003, και μετά απο 15 χρόνια εμπορικής επιτυχίας (και συνεχούς αναβάθμισης), έφτασε την χρονιά –ορόσημο 2017 των προδιαγραφών Εuro 4 να χρησιμοποιεί τον πλέον εξελιγμένο, ελαφρύ και δυνατό κινητήρα G5sc, με ισχύ 36 ίππων που είναι αρκετοί για δυνατές επιταχύνσεις και δυνατότητες τουρισμού, αφού η τελική ταχύτητα φτάνει τα 165 πραγματικά χ.α.ω. Για το τελευταίο τετράμηνο του 2018 ωστόσο, στη χώρα μας (και στην Ευρώπη φυσικά) έφτασε η 5η γενιά του μοντέλου που θα δούμε στη συνέχεια του άρθρου, η οποία με την χαρακτηριστική προσθήκη του “S” στο όνομα, στοχεύει σε πιο “σπορ” κατεύθυνση (με τη νέα “επιθετική” εμφάνισή του) και φυσικά διαθέτει όλα τα σύγχρονα “gadgets” αλλά και στοιχεία ασφάλειας, όπως σύστημα επικοινωνίας και πλοήγησης (GPS navigator) Noodoe στο νέο εντυπωσιακό ταμπλώ, παρμπριζ που ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις ΧΩΡΙΣ εργαλεία, ενισχυμένη έδραση κινητήρα, κ.α.
Στο Line up του 2018 της Αντιπροσωπείας Motor Trend A.E. που μπορείτε να δείτε στην αναλυτική και φροντισμένη ιστοσελίδα της εταιρείας (www.kymco.gr), αλλά και στα εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής έντυπα προσπέκτους της Kymco (όλα στην Ελληνική γλώσσα), συνυπάρχουν οι δύο, πλέον, “εκδόσεις” του Xciting 400i, η ΜΥ 2017 Ε4 ABS και η άρτι αφιχθείσα Xciting S ABS MY 2018-19. Σε αυτή την “διπλή” δοκιμή και παρουσίαση, θα δούμε την απόδοση του γνωστού μας Xciting 400i E4 ABS (’17) το οποίο προσφέρεται στην ελκυστική τιμή των 6.045 Ευρώ (μετρητοίς, συν 239 Ευρώ Τέλος Ταξινόμησης), εν αναμονή της αναλυτικής δοκιμής του “S”, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε ότι και τα δύο μοντέλα έχουν ίδιες βασικές διαστάσεις (μεταξόνιο 1570mm και τροχούς 120/70-15 και 150/70-14 εμπρός – πίσω), όπως και το ίδιο μοτέρ G5sc με την κορυφάια απόδοση των 36,04 ίππων.
KYMCO Xciting 400i ABS (Ε4, 2017)
Στην “κορυφή” της κατηγορίας των “πραγματικών” scooter, στα “μονοκύλινδρα” 400 κυβικά εκατοστά, το Xciting 400i είναι τόσο πλήρες, ώστε σε κάνει να αναρωτιέσαι για την ουσιαστική χρησιμότητα των μεγάλων δικύλινδρων “μοτοσυκλετο-σκούτερ”, πέρα φυσικά απο τη δύναμη, τις επιδόσεις, και τις δυνατότητες “μεγάλου τουρισμού”. Δεν παραβλέπουμε το γεγονός (“fact of life”!) ότι κάθε κατηγορία ή “είδος” δικύκλου (και αυτοκινήτου βεβαίως), συνεχώς εξελίσσεται, μεγαλώνει και ακριβαίνει, κάτι που συχνά αναιρεί τους λόγους για τους οποίους το συγκεκριμένο “είδος” κατ’ αρχάς γνώρισε την επιτυχία, αλλά αυτό δεν πειράζει καθόλου εφ΄όσον οι κατασκευαστές διατηρούν πλήρη γκάμα ξεκινώντας απο τους ΜΙΚΡΟΥΣ και οικονομικούς κυβισμούς.
Με εντυπωσιακές αλλά και “ελεγχόμενες” διαστάσεις, το 400i έχει ολικό μήκος 2.205mm και πλάτος 820mm. H σέλλα βρίσκεται στα 790mm δίνοντας απόλυτο έλεγχο σε όλα τα αναστήματα (κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για κίνηση στην κυκλοφορία), έτσι που το βάρος των 199 κιλών (κενό) δεν φαίνεται ιδιαίτερα.
Το μεταξόνιο είνα 1570mm και οι αναρτήσεις αποτελουνται απο δύο αμορτισσέρ (με ρύθμιση προφόρτισης) και την αναπόφευκτη “κάθετη” τοποθέτηση για χωροταξικούς λόγους, ενώ το τηλεσκοπικό πηρουνι έχει δύο πλάκες στήριξης.
Εντυπωσιακά είναι τα φρένα με δύο δισκόφρενα 260mm εμπρός με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ένα των 240mm πίσω με στάνταρντ ABS, ρυθμιζόμενες μανέτες και χειρόφρενο (στην ποδιά), που επενεργεί με συρματόσχοινο στην πίσω δαγκάνα. Το πλαίσιο του Xciting E4 του 2017 είναι (και παραμένει!) νέο, με περιμετρικό δικτύωμα για αυξημένη ακαμψία και δύο πλάκες στο πηρούνι (με καλάμια μεγαλύτερης διαμέτρου). Το ρεζερβουάρ δέχεται 12,5 λίτρα, και κάτω απο την σέλλα (που ανοίγει απο τον κεντρικό διακόπτη-Smart Lock, έχει δύο αμορτισσέρ στήριξης και φως led), ο χώρος των 43 λίτρων είναι κάπως “ρηχός” αλλά αρκετός για πλήθος αποσκευών μαζί με τουλάχιστον ένα κράνος full face.
Στο πάτωμα, ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη είναι επαρκής σε πλάτος και μήκος, το κεντρικό “τουνελ” αρκετά χαμηλό για εύκολο ανέβασμα-κατέβασμα, και υπάρχουν δύο ντουλαπάκια κάτω απο το (καλό) τιμόνι, με πρίζα 12V στο αριστερό. Πάντα πρακτικός (και απαραίτητος) ο γάντζος, ενώ τα γόνατα ΔΕΝ έρχονται πολύ κοντά στην ποδιά.
Η προστασία απο τον αέρα είναι πολύ καλή με το στάνταρντ “ολόκληρο” φαίρινγκ (το οποίο επεκτείνεται και κάτω απο τον κινητήρα, έχοντας αεροδυναμική μοτοσυκλέτας όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες), αλλά για κάτι περισσότερο στο ταξίδι υπάρχει στα εργοαστασιακά αξεσσουάρ πρόσθετη ψηλή διάφανη ζελατίνα.
Το ταμπλώ είναι καλοφτιαγμένο και πλήρες, με αναλογικό στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας, ρολόϊ, οδόμετρα, στάθμη ρεζερβουάρ και πλήθος λυχνιών καθώς και ένδειξη service (αλλά όχι κατανάλωση και trip computer) με αλλαγή ενδείξεων απο κουμπί πάνω στο όργανο. Οι καθρέφτες είναι ποιοτικοί και αποτελεσματικοί (με δύο τμήματα), ενώ ο διακόπτης Smart Lock είναι ασφαλείας και από αυτόν ανοίγει η σέλλα (η τάπα του ρεζερβουάρ χρειάζεται κλειδί).
Το φινίρισμα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, και οι χρωματισμοί είναι “σοβαροί” (όπως συνηθίζεται στα μεγάλα σκούτερ, με αδιευκρίνιστο το αν πράγματι έτσι τα προτιμούν οι αγοραστές ή απλά έτσι πιστεύουν οι κατασκευαστές). Υπάρχει λοιπόν το μαύρο και το μαύρο ματ, αλλά και ένα πιο αισιόδοξο λευκό ματ (Ghost white matt), που θα ήταν και η δική μας επιλογή, αν…
Δύο σταντ (εύχρηστο πλάγιο και ικανοποιητικό όρθιο), πτυσσόμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, φώτα και φώτα ημέρας τεχνολογίας Led – DRL, καλοί διακόπτες (με αλάρμ δεξιά) και επίσης καλά σε αίσθηση γκριπ με αντίβαρα τιμονιού για άνεση στις υψηλές σ.α.λ. συμπληρώνουν την εικόνα του Xciting 400i 2017.
Ο κατάλογος των έξτρα αξεσσουάρ, εκτός της πιο ψηλής ζελατίνας που αναφέραμε, περιλαμβάνει ακόμα σχάρα Givi (57,20 Eυρώ) με Top Case Givi (134,89 Eυρώ), και “πλάτη” συνεπιβάτη μάρκας Givi (57,26 Eυρώ) ή της ίδιας της Kymco (92 Eυρώ, και παρακαλούμε ελέγξτε την διαθεσιμότητα και τις τιμές με την αντιπροσωπεία, γιατί πιθανόν να έχουν αλλάξει).
Και φτάνουμε στο “σημείο υπεροχής” των Xciting 400i (και S), που είναι ο κινητήρας. Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με ένα εκκεντροφόρο και 4 βαλβίδες, δίνει 36,04 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. με ροπή 37,7 Νm στις 6.000. Η αυτόματη μετάδοση είναι ειδικά μελετημένη ώστε να μην έχει “διάρκεια” το πατινάρισμα μετά την εκκίνηση ή το απότομο άνοιγμα του γκαζιού στις ρεπρίζ, με αποτέλεσμα οικονομία στην κατανάλωση και στα υλικά τριβής. Όμως σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας εντυπωσιάζει με την δύναμή του, που αποδίδεται με ομαλό τρόπο αυξάνοντας την ευχρηστία. Όσο για τις επιδόσεις, τα 160χ.α.ω. έρχονται γρήγορα και σε όλες τις συνθήκες, με την τελική ταχυτητα (σε ελαφρά κατωφέρεια) να φτάνει τα 174 χ.α.ω. στο κοντέρ (165 πραγματικά χ.α.ω.), και την απώλεια του ταχυμέτρου να κυμαίνεται απο 3% μέχρι 5%.
Η οδική συμπεριφορά του Xciting είναι ευχάριστη και ασφαλής, με το πλαίσιο να δίνει ευστάθεια μέχρι την τελική, τις αναρτήσεις ικανοποιητικές προς “σκληρές” (με κάπως “κοφτή” την απόσβεση πίσω, στις αντίστοιχα κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος) και μόνη παρατήρηση το πιθανό στιγμιαίο κοσκίνισμα του εμπρός συστηματος στην περίπτωση επιτάχυνσης πανω σε εγκάρσια σαμαράκια, λόγω της δύναμης του κινητήρα.
Οι τροχοί, σε διαμέτρους 15 και 14″ εμπρός πισω, έχουν καλά λάστιχα πρώτης τοποθέτησης αλλά η κύρια εντύπωση στον τομέα της ασφάλειας έρχεται από τα φρένα. Είναι πολύ δυνατά και προοδευτικά, με επίσης άριστο ΑΒS (Bosch 9.1), και ο αναβάτης πολυ γρήγορα αρχίζει και εκμεταλλεύεται την απόδοση του γρήγορου μοτέρ, έχοντας αποκτήσει εμπιστοσύνη στα φρένα του αλλά και στις δυνατότητες του “δεμένου” συνόλου.
Οι συνεπιβάτες (και συνεπιβάτιδες) του Xciting 400i θα έχουν, ωστόσο, κάποιους λόγους να παραπονούνται, και συγκεκριμένα οι πιο μικρόσωμοι/ες. Γιατί ενώ ο οδηγός κάθεται άνετα και σωστά στο ιδανικό ύψος, το πίσω τμήμα της σέλλας είναι ιδιαίτερα υπερυψωμένο (και φαρδύ), με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να είναι κάπως απομακρυσμένος απο τον αναβάτη και να χρειάζεται η extra “πλάτη” που θα τον κάνει να νιώσει πιο “ασφαλής” αποκτώντας στήριξη και οριοθετώντας τη θέση του.
Μεγάλο αλλά και εύχρηστο, δυνατό και γρήγορο αλλά και οικονομικό, κατάλληλο για ταξίδια αλλά και για καθημερινή μετακίνηση, καλοφτιαγμένο και με πλήρη εξοπλισμό, το Xctitng 400i του 2017 αποτελεί μια χρυσή λύση για όσους επιθυμούν την ευκολία των σκούτερ μαζί με το “κάτι παραπάνω” στη γενική χρήση. Ο κινητήρας του και τα φρένα του τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας, (όπου επικρατεί “συνωστισμός!), αλλά η νέα τιμή προσφοράς τιμή του το κάνει μια πραγματικά καλή αγορά στα scooter των 400c.c., λαμβάνοντας υπ΄όψιν και την διετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων αλλά και το προσεγμένο after sales service της αντιπροσωπείας.
KYMCO Xciting 400i S ABS (2018-19): ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η νέα (Αυγουστιάτικη) άφιξη της Kymco είναι όπως είπαμε η 5η γενιά του Xcting 400i, και οι φωτογραφίες δείχνουν με πολύ παραστατικό τρόπο ότι το “S” στο όνομα του μοντέλου δεν μπορεί να σημαίνει τίποτε άλλο παρά Sport. Και ο κινητήρας G5sc που μοιράζεται με την τρέχουσα έκδοση οπωσδήποτε έδινε και δίνει σπορ επιδόσεις, διατηρεί δε την ίδια ισχύ (36,04 ίπποι/7.500), με μια μικρή “αύξηση” της ροπής στα 38,4 Νm/6.000 (από 37,7 Nm, στις ίδιες σ.α.λ.). Το νεο φαίρινγκ όμως, με τους σπορ προβολείς, την πιο αεροδυναμική γραμμή και την πολύτιμη προσθήκη της ρυθμιζόμενης ζελατίνας σε πέντε θέσεις με το χέρι, χωρίς χρηση εργαλείων, συνδυάζεται με τους νέους χρωματισμούς σε γκρι, μαύρο και ένα πολύ όμορφο μπλε, δίνοντας καινούργια δυναμική στην εμφάνιση, σαφώς προς Sport κατεύθυνση.
Στο πλαίσιο, μικρές αλλαγές αλλά και νέες βάσεις κινητήρα αυξάνουν περαιτέρω την ακαμψία (το πηρούνι έχει διπλές πλάκες), και μολονότι το μεταξόνιο διατηρείται στα 1570mm, έχουν γίνει μικρές αλλαγές στην γεωμετρία και στην κατανομή βάρους, με τη σέλλα να έχει ανέβει στα 805mm, αλλά τώρα έχει διαφορετικό σχήμα για μεγαλύτερη ανεση των επιβαινόντων και καλύτερη πρόσβαση στους χώρους (δέχεται και πάλι ένα κράνος full face).
Επίσης, τα ντουλαπάκια στην ποδιά κλειδώνουν, και ο κεντρικός διακόπτης ασφαλείας smart lock “ανοίγει” τη σέλλα και το κάλυμμα της τάπας του ραεζερβουάρ (που δέχεται και πάλι 12,5 λίτρα). Ταυτόχρονα το πιο ανοιχτό σχήμα του τιμονιού (“V”) δίνει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερο έλεγχο, ενώ το ολικό μήκος έχει μειωθεί στα 2190 mm (απο 2205) και το πλάτος στα 799mm (από 820). Το ολικό ύψος κυμαίνεται απο 1344 έως 1433mm αναλόγως της ρύθμισης του φαίρινγκ, και τα φωτιστικά σώματα είναι νέα, πάντα Led, με φώτα ημέρας DRL.
Οι τροχοί των 15″ και 14″ εμπρός και πίσω, έχουν τα πανίσχυρα φρένα του γνωστού μας Xciting 400i με το ABS 9.1 της Bosch, αλλά και την προσθήκη συστήματος συνδυασμένου φρεναρίσματος CBS που κάνει τις επιβραδύνσεις ακόμα ασφαλέστερες για γενική χρήση.
Ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην σπορ κατεύθυνση του “S”, είναι η μείωση του βάρους στα 195 κιλά, ενώ σημαντική προσθήκη αποτελεί το νέο εντυπωσιακό ταμπλώ τριών οργάνων, συνδυασμός αναλογικού και ψηφιακού στυλ (με “προσωποποιημένη” επιλογή στοιχείων) παρόμοιο με αυτό που καθιερωσε η “ναυαρχίδα” AK 550. To σύστημα επικοινωνίας Noodoe είναι στάνταρντ, με GPS Navigator και σύνδεση με smart phone.
Το νέο Xciting S που διατίθεται ήδη στην αγορά μας από το τέλος Αυγούστου, κοστίζει 6.735 Ευρώ (συν 257 Ευρώ Τέλος Ταξινόμησης), και επίσης προσφέρεται στην τιμή μετρητοίς των 6.435 Ευρώ (+ 257 Ε ΤΤ). Βλέπουμε δηλαδή ότι η αύξηση σε σχέση με την εκδοση του 2017 είναι περίπου 400 Ευρώ, και θεωρείται απόλυτα λογική, όχι απλά για την αισθητική ανανέωση του “S”, αλλά και για τις προσθήκες των νέων οργάνων (με το σύστημα Noodoe), το CBS των φρένων και βεβαίως την χρησιμότητα της ρυθμιζόμενης ζελατίνας. Ενα Xciting 400i “για όλους” λοιπόν μια και διατηρείται όπως είπαμε η γνωστή εκδοση Ε4. Και για να σας βοηθήσει στην επιλογή σας η αντιπροσωπεία διαθέτει μοντέλα για Test Drive, όπως μπορείτε να δείτε στο site της, μαζί με αναλυτικές περιγραφές και στοιχεία όλων των προϊόντων της Kymco.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
KYMCO Xciting 400i E4 2017 (Σε παρένθεση οι διαφορές του Χciting-S 400i 2018-19)
KINHTHΡΑΣ: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με 1ΕΕΚ και 4 βαλβίδες
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ/ΑΝΑΦΛΕΞΗ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός/ψηφιακή ανάφλεξη
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 400 c.c.
ΙΣΧΥΣ/Σ.Α.Λ.: 36,04 ίπποι/7.500 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ/Σ.Α.Λ.: 37,7Nm/6.000 (“S”: 38,4Nm/6.000 σ.α.λ.)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Συνεχώς μεταβαλλόμενη, με ιμάντα. Συμπλέκτης αυτόματος, φυγοκεντρικός
ΠΛΑΙΣΙΟ: Περιμετρικό δικτύωμα (“S”: Νέες βασεις κινητήρα)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Τηλεσκοπικό πηρούνι (δύο πλάκες)/δύο αμορτισσέρ με ρύθμιση ελατηρίου
ΤΡΟΧΟΙ: Εμπρός 120/70-15, πίσω 150/70-14
ΦΡΕΝΑ: Δύο δισκόφρενα “μαργαρίτα” 260mm εμπρός με δαγκάνες 4 εμβόλων, και δίσκος 240mm πίσω. Στάνταρντ ABS, δικάναλο, Bosch 9.1 (“S”: Στάνταρντ ABS Bosch 9.1 με CBS)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1570mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μήκος 2205mm (“S”: 2190mm)/ Πλάτος 820mm (“S”: 799mm)/ Ύψος 1450mm (“S”: 1344-1433mm αναλόγως ρύθμισης ύψους οθόνης)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΛΑΣ: 790*ή 800*mm (“S”: 805mm)
ΧΩΡΟΣ ΣΕΛΛΑΣ: 43 λίτρα, 1 κράνος Full face
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 12,5 λίτραΒΑΡΟΣ: 209 κιλά πλήρες υγρών (“S”: 195 κιλά κενό)
ΕΓΓΥΗΣΗ: Δύο χρόνια/απεριόριστα χιλιόμετρα
ΤΙΜΗ: Xciting 400i ABS E4 ΑBS 2017: 6.345 Ευρώ + 239 Ευρώ Τ.Τ.
Τιμή προσφοράς Μετρητοίς: 6.045 Ευρώ + 239 Ευρώ Τ.Τ.
ΤΙΜΗ: Xciting-S 400i E4 ABS-CBS 2018-19: 6.735 Ευρώ + 257 Ευρώ Τ.Τ.
Τιμή προσφοράς Μετρητοίς: 6.435 Ευρώ + 257 Ευρώ Τ.Τ.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ: MOTO TREND S.A., Βρυούλων 56, 14341 Ν. Φιλαδέλφια, Αθήνα.Τηλ. 2102585991, E-mail: info@kymco.gr, www.kymco.gr
*To ύψος σέλλας του Xciting 400i 2017 αναφέρεται στα 790mm στο έντυπο προσπέκτους και στα 800mm στο site