H Ducati περνά πρώτη (για δυό ώρες) το “φραγμα” των 200 ίππων σε μοτοσυκλέττες παραγωγής: Μόλις τελείωσε η παρουσίαση της γκάμας 2015, όπου η νέα Panigale επιλέγει τα κυβικά (1300!!!) για να στείλει την ισχύ στους 205 ίππους. Μαζί, η νέα Superbike Panigale S, φτιαγμένη για να ομολογκαριστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2015. Δίνει 205 ίππους, ζυγιζει 172 κιλά ΓΕΜΑΤΗ, και τα κυβικά είναι βέβαια λιγότερα απο της 1299 (δεν ανακοινώθηκαν αλλά είναι όσα επιτρέπουν οι κανονισμοί). Και τα δύο μοντέλα είναι γεμάτα ηλεκτρονικά συστήματα. Η 1299 έχει “ενεργή” ανάρτηση για πίστα, εξελιγμένη σε συνεργασία με την Ohlins. “Νοιώθει” τις κλίσεις, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση και αλλάζει αντίστοιχα τις αποσβέσεις. Επίσης, “νέα” Multistrada 1200 φορτωμένη ηλεκτρονικά: Τα φώτα στρίβουν, το ABS λειτουργεί στις στροφές, οι “σούζες” ελέγχονται, κτλ. Η ισχύς στους 160 ίππους και η σέλλα κατεβαίνει στα 805 mm για καλύτερο έλεγχο (έξτρα), ενώ ρυθμίζεται απο τα 820 έως τα 845. Σημαντικό νέο εδώ ο μεταβλητός χρονισμός εισ.-εξ. στο δεσμοδρομικό σύστημα, που εξασφαλίζει άμεση απόκριση και κολοσσιαία ροπή απο τις 2000 σ.α.λ.
{AG}Ducatti PANIGALE 1299{/AG}