Αρχή του (φετινού) παραμυθιού, καλησπέρα σας! Σε λίγες ώρες ξεκινά επίσημα η σαιζόν MotoGP του 2021, και σε 72 ώρες θα ξέρουμε και τον πρώτο νικητή (απο τους πολλούς υποψήφιους) μιας χρονιάς που προβλέπεται συναρπαστική.
Αυτό όμως που έχει “τρομάξει” τους πάντες, κι ας μην το συζητάνε πολύ (ίσως γιατί προτιμούν να μην το σκέφτονται!), είναι η τρομερή δύναμη της νέας Ducati GP 21, που έχει “για πλάκα” τα 350 χ.α.ω. στην μεγάλη ευθεία ενός χιλιομέτρου της πίστας του Losail (θα γράψει και 360 αν δεν έχει αντίθετο άνεμο στον αγώνα), αλλά και η τρομερή της επιτάχυνση με 2α και 3η! Και κοντά σε αυτά, έρχεται και το διπλό σύστημα χαμηλώματος των αναρτήσεων εμπρός -πίσω για την εκκίνηση, που απο 2″.1 έχει κατέβει στο…1″.9 (κατά τις εκτιμήσεις του έμπειρου αναβάτη και νυν σχολιαστή Μαϊκ Λάβερτυ).
Aν είναι όντως έτσι, ο Τζακ Μίλλερ βάζει ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη, μια και (κατά τα λεγόμενά του) το νεο αεροδυναμικό πακέτο της Ducati βοηθάει τη μοτοσυκλέτα να πλασσαριστεί γρήγορα στη στροφή μετά το τέλος του φρεναρίσματος. Και φυσικά, τα ίδια πλεονεκτήματα θα έχουν οι Μπανιάϊα, Ζαρκό και Mαρτίν, αυξάνοντας τις πιθανότητες να δούμε ένα “κόκκινο” πρωτάθλημα μετά απο 14 ολόκληρα χρόνια! (Αρκεί να μην μπερδευτούν μεταξύ τους όπως θα “εκτοξεύονται” στις εκκινήσεις!)