Τρελλάθηκε ο κόσμος με τη νέα δικύλινδρη Aprilia 660 και την σουϊτα των σουπερ-ηλεκτρονικών της συστημάτων που στέλνουν την τιμή της ψηλά, παρ’ ότι καλούνται να ελέγξουν μόλις 100 άλογα! “Τρελλάθηκαν” όλοι επίσης με τη νέα δικύλινδρη Adventure, και η ΚΤΜ μαζί τους, που ουσιαστικά “σκοτώνει” την εξαιρετική 790, παρουσιάζοντας την μεγαλύτερη, βαρύτερη και ακριβότερη (αλλά όχι και ισχυρότερη) 890. Χαμογελάει η ΒΜW, που απο τις δικύλινδρες 700 και 850 έπεισε τους πιστούς ακολούθους της να ανεβουν στις F 900, που έχουν δικύλινδρα μοτέρ made in China (by Loncin) αλλά τιμολόγηση made in Germany. Kαι όσο αυτά συμβαίνουν, δηλαδή όσο οι μεγάλες φίρμες ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ τους μεσαίους οικονομικούς κυβισμούς στέλνοντας τα δικύλινδρα στις 11.000, 12.000 έως και πάνω απο τις 14.000 Ευρώ, τον χώρο που αφήνουν έρχονται να καταλάβουν οι Chinois προτάσεις, πολύχρωμες, “εξευρωπαϊσμένες” αλλά και έξυπνα (για τον κατασκευαστή) τιμολογημένες, δηλαδή μεταξύ του “οικονομικού και του κανονικού”, αλλά σε καμμία περίπτωση του, ίσως αναμενόμενου λόγω χαμηλου κόστους εργατικών στην χώρα προέλευσης, “φτηνού”.
Μια απορία που πάντα είχε και εξέφραζε (χωρίς δισταγμό) το ΜΟΤOSPORT, είναι το αν οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών όντως λαμβάνουν υπ΄όψιν τους τις πραγματικές ανάγκες, επιθυμίες και οικονομικές δυνατότητες του αγοραστικού κοινού, ή αν φτιάχνουν αυτά που τους φαίνονται σωστά και κατάλληλα για να πολεμήσουν τον ανταγωνισμό, σίγουροι και βέβαιοι ότι με το σύγχρονο και έντονο έως καταιγιστικό marketing, θα πείσουν τον κόσμο ότι τα νέα μοντέλα τους είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται, αυτό που έλειπε απο τον κόσμο της μοτοσυκλέτας!
Η Triumph τώρα, έστειλε ένα δελτίο Τύπου και μερικές φωτογραφίες, με παγκόσμιο deadline για την δημοσίευσή του την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, στις 14:00 το μεσημέρι. Και η “μυστικότητα” δικαιολογείται απόλυτα, μια και το νέο μοντέλο που παρουσίασε (χωρίς αμφιβολία πρώτο απο μια σειρά παραλλαγών που θα ακολουθήσουν), είναι μια μοτοσυκλέτα που “απαντάει” σε όλα τα πιο πάνω ερωτήματα, που συναντά τις οικονομικές δυνατότητες του μεγάλου κοινού, που δεν μάχεται με την λογική, και που “γεμίζει” ιδανικά την μεσαία κατηγορία.
Τρία στοιχεία λοιπόν για την νέα Triumph Trident 660:
1. Είναι ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΗ (ξεφεύγοντας αυτόματα σε αίσθηση και τρόπο – feeling- απόδοσης απο τον αυστηρά δικύλινδρο ανταγωνισμό),
2. Δίνει 81 ίππους για βάρος 189 κιλών (πλήρης υγρών), και
3. Η τιμή της θα είναι 8.000 Ευρώ.
Checkmate στον ανταγωνισμό!
Τρικύλινδρη naked, με τρία δισκόφρενα Nissin (τα εμπρος 310mm, οι δαγκάνες 2 εμβόλων), με αναρτήσεις Showa (άνευ ρυθμίσεων), με ηλεκτρονικό γκάζι RbW και ρυθμιζόμενο Traction control (μαζί με τα riding modes Road και Rain), με έγχρωμη οθόνη TFT με το app και το module My Triumph για σύνδεση με smartphone (πλοήγηση, μουσική, τηλέφωνο, πληροφορίες κτλ.), με 45 ειδικά αξεσσουάρ για το συγκεκριμένο μοντέλο, με επιλογή τεσσάρων χρωματισμών, με φώτα Led, με ρεζερβουάρ 14 λίτρων και ύψος σέλλας 805 mm, με γεωμετρία για ευστάθεια και σβελτάδα (μεταξόνιο 1401 mm trail 107,3 mm, κάστερ 24,6), με λάστιχα Michelin (180/55 το πίσω), με χαρακτηριστικό ήχο απο την όμορφη εξάτμιση 3 σε 1, με απόδοση 81 ίππων στις 10.250 και ροπή 64 Nm στις 6.250 (αλλά με το 90% της ροπής διαθέσιμο σε ολόκληρη σχεδόν την κλίμακα των σ.α.λ.), με δύο χρόνια εγγύηση ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και με διαστήματα service 16.000 χιλιομέτρων, η Trident θα κοστίζει στη χώρα μας 8.000 Ευρώ. Checkmate!
H νέα Τrident 660 (που τολμά να κατεβάσει τον αποδοτικό αλλά και “αισθαντικό” σαν λειτουργία τρικύλινδρο κινητήρα κάτω και απο τα 750c.c. της αυθεντικής Τrident 750 του 1973 αλλά και της “μοντέρνας” επανέκδοσης του 1990 των 750 και 900 c.c.), αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις της φίρμας, μια και πολλοί περίμεναν ένα δικύλινδρο μεσαίο μοντέλο απο την Τriumph, και τώρα πραγματικά “ξεφεύγει” με τους τρείς κυλίνδρους (που όντως έχουν “άλλη” αίσθηση και τρόπο απόδοσης, καμμία σχέση με τις επιδόσεις, που όλες οι διατάξεις μπορούν να δώσουν). Η διάθεση θα αρχίσει απο τον Ιανουάριο του 2021, και παρ’ ότι δεν περιμένουμε ότι θα προσκληθούμε να συμμετάσχουμε σε παρουσίαση που τυχόν θα γίνει στο εξωτερικό (άγνωστο, λόγω της πανδημίας), θα σας μεταφέρουμε τις οδηγικές μας εντυπώσεις με την πρώτη ευκαιρία που θα μας δοθεί.