Oι δοκιμές στην Superpole δεν ξεκίνησαν καλά για τον Ρέϋ, που έπεσε και θα εκκινούσε απο την 15η θέση στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου. Αλλά ακόμα πιο πίσω, για τον ίδιο λόγο (πτώση) θα ξεκινούσε ο Σκοτ Ρεντινγκ, ο μόνος αναβάτης που διατηρούσε μια (πολύ χλωμή, έως αόρατη) “μαθηματική” πιθανότητα κατάκτησης του τίτλου.
Καλά… Ο Ρέϋ χρειαζόταν μόλις 3 βαθμούς ακόμα για το έκτο συνεχές πρωτάθλημά του, δηλαδή μια 13η θέση (και πάνω), και είχε τρείς αγώνες μπροστά του μέσα στο Σαββατοκύριακο για να το καταφέρει.
Δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ, ούτε να περιμένει: Ο Ρέντινγκ εγκατέλειψε στον Α’ αγώνα απο μηχανικό πρόβλημα, και ο Τζόναθαν Ρέϋ, που ήρθε “προσεκτικά” τέταρτος, έγινε ο πρώτος αναβάτης στην Ιστορία που κατακτά 6 συνεχόμενους τίτλους στα Superbike!
Tην Κυριακή, στο “σπριντ” Superpole και στον Β’ αγώνα, έχει δύο ευκαιρίες να γράψει ένα ακόμα φαινομενικά “ακατάρριπτο” ρεκόρ, αυτό των 100 νικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike!
Για το 2021, εκτός του “πολυετούς” συμβολαίου που ανανέωσε με την Kawasaki, θα έχει στη διάθεσή του ένα ολοκαίνουργιο ZX10R, αλλά όποια κι αν είναι η πορεία του, ο Ιρλανδός αναβάτης έχει “σφραγίσει” και τον 21ό αιώνα αλλά και την παρούσα μορφή των μοτοσυκλετών Superbike, γιατί είναι εντελώς αμφίβολο αν η επόμενη γενιά αναβατών πρωταθλητών που θα έρθει μετά απο αυτόν, θα “προλάβει” να γράψει πολλά χρόνια επιτυχιών με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Με “κάτι” (γρήγορο και δυνατό) θα τρέχουν βέβαια, αλλά… όχι με τα Superbike που ξέρουμε και αγαπάμε. Ας χαρούμε λοιπόν τη στιγμή!