H VR 46 ΤΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΡΟΣΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ SAUDI ARAMCO ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ MOTOGP AΠO TO 2022 MEXΡI TO 2026
Ισως ο Ρόσσι δεν είχε καλή αποδοση στους πρώτους φετινους αγώνες, γιατί ταυτόχρονα διαπραγματευόταν ένα συμβόλαιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων με τους Αραβες (και συγκεκριμένα με τον Abdulaziz bin Abdullah bin Abdulaziz Al Saud), για την είσοδο της ομάδας του στο ΜοtoGP απο του χρόνου και για μια πενταετία (διατηρώντας και την συμμετοχή της Moto2).
Ο πετρελαϊκός κολοσσός Saudi Aramco, πλησιαζει σε ετήσιο τζίρο το ένα τρισεκατομμύριο δολλάρια, και το μόνο που δεν θα λείψει απο τη νέα ομάδα είναι το χρήμα!
Ταυτόχρονα η Petronas SRT με την οποία τρέχει ο Ρόσσι φέτος (παρ’ ότι μάλλον ο ίδιος πληρώνεται απο την Υamaha και η ομάδα πλήρωσε τη μοτοσυκλέτα), εκτός απο χορηγός – αντίπαλος της Aramco, έχει και καλές σχέσεις με την Yamaha, με την οποία ήδη διαπραγματεύεται για το 2022-23, όσον αφορά τη συνέχεια της συνεργασίας τους.
Η επίσημη ανακοινωση της Saudi Aramco για τη νέα συνεργασία, δεν αναφέρει (φυσικά) τις μοτοσυκλέτες που θα χρησιμοποιήσει η VR 46 στο MotoGP, και παρ΄ ότι η προφανής επιλογή θα ήταν η Yamaha, αυτό δεν είναι καθόλου σίγουρο, με την Ducati και την Aprilia να είναι επίσης υποψήφιες. Αλλά επειδή “μιλάει το χρήμα”, δεν θα πρέπει να αποκλειστεί ούτε η Suzuki ούτε βεβαίως και η Υamaha.
Ας γυρίσουμε όμως στο σήμερα, και συγκεκριμένα στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο και στον αγώνα της Jerez, όπου ο Ρόσσι κατέκτησε το τελευταίο (μέχρι στιγμής) βάθρο του πέρυσι, και έχει κάνει ένα σωρό δηλώσεις για το πόσο καλύτερα περιμένει να πάει, πλησιάζοντας στην κορυφή (όπου και πρέπει να βρίσκεται, πάντα κατά τη δήλωσή του). Δεν ξέχασε μάλιστα και το 2015 στις δηλώσεις του, αναφέροντας επανειλημμένως ότι εκείνη τη χρονιά “του έκλεψαν τον τίτλο”, μια δήλωση που έχει φέρει πολλή κουβέντα στους κύκλους του ΜοtoGP, μια και τα αποτελέσματα εκείνης της σαιζόν άλλα δείχνουν (καθαρή υπεροχή του Λορένθο στο αγωνιστικό κομμάτι, των νικών, των pole positions, των ταχύτερων γύρων, των γύρων στην κορυφή, κτλ.), ανεξάρτητα με τα γεγονότα των δύο τελευταίων αγώνων.
Αλλά πέρα απο την Ιστορία, το παρόν είναι εδώ: Με το χρήμα των Αράβων στη τσέπη, και μια νέα καρριέρα βαθύπλουτου και επιτυχημένου τημ μανατζερ να ανοίγεται μπροστά του, ο Ρόσσι μπορεί επιτέλους “να τρέξει” στην πίστα που του αρέσει, και να αποδείξει σε όλους ότι δίκαια κρατά τη σέλλα της εργοστασιακής Μ1. Και αν όντως ήταν η διαπραγμάτευση αυτής της σπουδαίας συμφωνίας ο λόγος που “τον κράτησε πίσω”, θα φανεί στο χειροκρότημα!