FOLLOW THE MONEY: O ΦΑΜΠΙO ΚΟΥΑΡΤΑΡΑΡΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΔΙΕΤΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 2025-2026 ΜΕ ΤΗΝ YAMAHA MONSTER
ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ (“ΒΑΣΙΚΟ” ΚΑΘΑΡΟ ΜΙΣΘΟ) 12.000.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΝΑΒΑΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!
Φαινοταν που πηγαινει το πραγμα απο τις τελευταίεες δηλώσεις του πολύ γρηγορου (και ακομα πολυ νεαρου!) Γαλλου, σχετικα με τα χρηματα “στα οποια ολοι δινουν σημασια”, και την μοτοσυκλετα που του αρεσει “γιατι με αυτην θα μπορεσει να κερδισει”. Τελικα προφανως επικρατησε το πρωτο, κι έτσι για τα δυο επομενα χρονια “θα εξελισσει” την Yamaha M1, οσο οι συνάδελφοί του, νεώτεροι ή και μεγαλύτεροι σε ηλικία, θα παιρνουν νικες, τιτλους και βάθρα.
Και αυτα θα συμβαίνουν στη “νεα εποχη” του MotoGP, το οποιο ως γνωστον εξαγοράστηκε αντι τεσσαρων δισεκατομμυρίων δολλαρίων απο την ιδιοκτητρια της Formula 1 Liberty Media, με την Dorna να διατηρεί μειοψηφικο πακετο 18%, και τον κ. Καρμέλο Εζπελέτα να παραμενει στη θεση του (μεχρι να φύγει, και να τοποθετηθεί νεος CEO, οπως εκαναν οι Αμερικανοι προ ετων και με τον Εκλεστον).
Αν είναι γεγονός οτι στο σημερινο MotoGP, με την συγκεκριμενη τεχνολογία και τις συγκεκριμενες πίστες, οι εν σειρα τετρακύλινδροι κινητηρες δεν μπορουν να συναγωνιστουν τους V4 (το είχε πει άλλωστε και ο Βαλεντίνο Ρόσσι, άλλο άν δεν επεμεινε πιέζοντaς την Yamaha μια και επροκειτο να αποχωρησει παραμένοντας πρεσβευτής της), αν λοιπον ‘οντως συμβαινει αυτο, ο Φαμπιο δεν προκειται να δει κορυφη παρα μονο αν η Yamaha ετοιμασει ένα νεο μοτερ άλλης διαταξης. Ναι, εχουν ελευθερίες εξέλιξης, αλλά θα πρέπει οχι μονο να φτάσουν τις Ducati, KTM και Aprilia, αλλά να τις ξεπερασουν, κατι μαλλον απιθανο να συμβει μεσα σε δυο χρονια. Απο την άλλη, οι νεοι τεχνικοι κανονισμοι (με τα μοτερ των 850 c.c.) που θα κανουν το παιχνιδι να ξαναρχισει, θα τεθουν σε εφαρμογη απο το 2027, άρα ο Κουαρταράρο θα πρέπει να περιμενει τρια χρονια (μαζι με το φετινο) εξελισσοντας μια νεα μοτοσυκλετα, για να βρεθεί το 2027 σε θεση ισχυος, προφανως με νεο συμβολαιο.
ΟΚ, δικα τους θεματα αυτά, συντομα θα μαθουμε και το ποσό του συμβολαιου, που υποψιαζομαστε οτι θα θυμιζει το mega deal του Μαρκ Μαρκεθ με την Honda. Μακαρι το παιδι να τα καταφερει, μακαρι να δουμε μια Ιαπωνικη μοτοσυκλετα ξανα στην κορυφή, γιατι αυτή η χρονια υστέρηση έχει αρχισει να ΜΗΝ βοηθάει την προβολη, την διαφημιση και τις πωλήσεις.
Και ιδού, έγινε γνωστό το νούμερο: Η Aprilia που ήταν σε διαπραγματεύσεις πρόσφερε στον Κουαρταραρο 4 εκ. Ευρώ τον χρόνο, και η YAMAHA του έδωσε τα…τριπλά, δηλαδη 12.000.000 Ευρώ τον χρόνο για δύο χρόνια, ανεξάρτητα από αποτελέσματα, απλά για να παραμείνει μπλε. Αυτό το νούμερο κάνει τον Φάμπιο Κουαρτσραρο τον πιο ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΝΑΒΑΤΗ μοτοσυκλέτας όλων των εποχών. Ο Μαρκέθ στο mega τετραετές συμβόλαιο με τη Honda έπαιρνε 10 εκ. τον χρόνο, και ο Μπανιάϊα υπέγραψε με 7 εκ. που θα φτάσουν τα 10 με τα πριμ αν πάρει τον τίτλο.
Ας σταματήσουμε λοιπόν να συζητάμε και να ψάχνουμε τα πως και τα γιατί του Φάμπιο. Προτίμησε το χρήμα από την προοπτική νίκης, γιατί έτσι κι αλλιώς την δόξα την έχει.