EDITORIAL: INTERMOT 2014: ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΕΣ ΤΟΥ 2015
KTM 1290 SUPER ADNENTURE : ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΣΑΣ!
Αυτό είπε, ή πιο σωστά λέει, η ΚΤΜ στον ανταγωνισμό της κατηγορίας, παρουσιάζοντας την πιο ολοκληρωμένη αλλά και “φορτωμένη” ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας μοτοσυκλέττα “adventure tourer”. Και το “SUPER” μπροστά απο το Adventure δεν είναι καθόλου υπερβολή. Μα καθόλου! Γιατί η νέα υπέρ-μοτοσυκλέττα έχει το μοτέρ των 1301 κ.εκ.της Duke R, που δίνει “μόνο” 160 ίππους αντί 180, (χάρις στους νέους εκκεντροφόρους, κυλίνδρους και στρόφαλο, μείωσε την ισχύ και κατέβασε τις σ.α.λ. της ροπής) και βέβαια έχει τόσα ηλεκτρονικά που θα χρειαζόταν να αφήσουμε μόνιμα το πληκτρολόγιο στα Λατινικά για να τα αναφέρουμε! Εχει φώτα LED που “στρίβουν” φωτίζοντας τα πλάγια του δρόμου. Εχει “Hill holder” (σαν τα Subaru!) για εκκινήσεις σε ανωφέρειες με φορτίο. Εχει σύστημα ABS που λειτουργεί υπο κλίση. Εχει traction control και cruise control και trip computer και θερμαινόμενη σέλλα και γκριπ, αλλά και ρυθμιζόμενη σέλλα, μαρσπιέ ΚΑΙ τιμόνι! Εχει ρεζερβουάρ 30 λίτρων. Εχει εμφάνιση εντυπωσιακή, απόδοση κορυφαία (τα νούμερα τα λένε όλα) και το θέμα πλέον τοποθετείται στο ποιό θα είναι το επόμενο βήμα! Μήπως μια μοτοσυκλέττα που θα κρατάει ισορροπία μόνη της χάρις σε συνδυασμό γυροσκοπίων και αντιβάρων, που θα ελέγχονται απο την κεντρική μονάδα αποφυγής κρασπέδων, αναχωμάτων και πεζών; Πάντως ό,τι προσφέρει στην ασφάλεια του αναβάτη ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ, πόσω μάλλον όταν δεν αποτελεί μελλοντικό πρότζεκτ αλλά έχει περάσει στην παραγωγή και πωλείται στα καταστήματα.
BMW R 1200 R KAI R 1200 RS: BYE-BYE TELELEVER!BMW 1000 RR: 199 ΙΠΠΟΙ!
Με επιτέλους σωστό τηλεσκοπικό πηρούνι και “επιθετική” (πως αλλιώς να την περιγράψεις;) εμφάνιση, οι δύο R των 125 ίππων αναλαμβάνουν να συνεχίσουν την “ασφάλτινη” δόξα του Boxer μεχρι το 2013 τουλάχιστον (και βλέπουμε!). Μηχανάκια πλήρη, όμορφα, με καλό στρίψιμο, με μυθικές δυνατότητες ταξιδιού για την RS και ηλεκτρονικές σουϊτες στον βασικό εξοπλισμό, πλαισιώνουν ιδανικά το άλλο μεγαθήριο, την RR, που χτυπάει κορυφή στα 1000άρια με πλήθος βελτιώσεων “στα σημεία” (κυρίως σε πλαίσιο και κράτημα-αν και λίγοι αντιλαμβάνονται τις λεπτές αυτές διαφορές), ενώ η δύναμη ανεβαίνει στους “παρά έναν 200”, ήτοι στους 199 ίππους. Τα λόγια για το μηχανάκι αυτό, περιττά…
NEA ΟΜΟΡΦΑ SUZUKI GSX-S 1000 KAI F
Μόνο το μοτέρ είναι γνωστό απο τις δύο αυτές νέες Suzuki, απο τις οποίες η μία είναι “οι μαχητές των δρόμων” και η άλλη (με το φαίρινγκ) μια πολύ πρακτική “super”sport tourer. Και οι δύο έχουν το μοτέρ του τρομερού GSX/R 2005-2008, ίσως επειδή είναι “μια τρίχα” πιο ροπάτο-ίσως γιατί είναι κατά τι οικονομικότερο/φτηνότερο για την εταιρεία, με τρία προγράμματα traction control (καλόδεχτα για τις χρήσεις αυτές). Τα φρένα είναι Brembo με standard ABS, οι αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες, το αλουμινένιο πλαίσιο εντελώς νέο ειδικά για αυτά τα δύο μοντέλα, και η εμφάνιση εντυπωσιακή και άγρια όσο πρέπει για το S και καθόλου βολτάδικη αλλά “γρήγορη” για το F. Μια χαρά χρήσιμα μηχανάκια, και εξελιγμένα πλήρως, όχι όπως στο παρελθόν που οι παρόμοιες εκδόσεις ήταν σιδερένια αντίγραφα των “καλών”!
KAWASAKIH2 R, ME 296 HP, ΜΙΑ “RACING“ΕΚΔΟΣΗ – ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΗΙ. Η “ΝΟΡΜΑΛ” Η2 ΜΕ 200 ΗΡ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ.
Οπως εχαμε αναφέρει, η νέα ΗΡ2 θα έχει 998 κ.εκ. και 200 ίππους, με υπερσυμπίεση χάρις σε έναειδικά κατασκευασμένο για τοποθέτηση σε κινητήρα μοτοσυκλέττας φυγοκεντρικό υπερσυμπιεστή. Η νέα μοτοσυκλέττα τοποθετείται περίπου στα ίδια “πλαίσια” δύναμης με τις ατμοσφαιρικές superbike 1000 και η διαφορά στην απόδοση θα έρχεται απο τον τρόπο που θα δίνει την ισχύ της και φυσικά τα προηγμένα ηλεκτρονικά που θα ελέγχουν την, “τεράστια” για μοτοσυκλέττα, ροπή (που δεν είναι πάντα το ζητούμενο στους δύο τροχούς). Η Kawasaki H2 , που φυσικά θα ανακοινώσει επιδόσεις που θα την τοποθετούν στην κορυφή (όσον αφορά τις επιταχύνσεις, γιατί η τελική θα “μείνει” στα εργοστασιακά 299 χ.α.ω.), θα παρουσιαστεί αρχές Νοεμβρίου στην EICMA στο Μιλάνο. Στην INTERMOT η Kawasaki έδειξε την “αγωνιστική” έκδοση της νέας μοτοσυκλέττας της, την H2 R, με 296 ίππους και τελική “όσο πάει”. Τα σλικ λάστιχα είναι Bridgestone V01 σε διαστάσεις 120/600 17 εμπρός και 190/650 17 πίσω. Το μεταξόνιο παραμένει “κοντό” και η ευστάθεια για τις τελικές των…350 χ.α.ω εξασφαλίζεται απο τις επάνω και κάτω κάρμπον αεροτομές που έχουν μελετηθεί απο την Kawasaki aerospace company (και ο υπερσυμπιεστής απο την Kawasaki Gas Turbine dpt.) Συνολικά, μια επιδειξη τεχνολογίας και δύναμης, η οποία θα περάσει στο δρόμο σε…ένα μήνα, στην Ιταλία!
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ KAWASAKI ΓΙΑ ΤΟ H2 R
Αθήνα, 30/9/2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πρώτη παρουσίαση: Kawasaki Ninja H2R
Όταν η Kawasaki συνέλαβε για πρώτη φορά την ιδέα της Ninja H2R, ο βασικός στόχος του σχεδίου ήταν να προσφέρει μια αίσθηση επιτάχυνσης που κανένας αναβάτης δεν είχε νιώσει ως τώρα.
Μία από τις βασικές αρχές της Kawasaki ήταν πάντα ότι μια μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι διασκεδαστική στην οδήγηση. Παρόλο που μπορεί κανείς να απολαύσει μια μοτοσυκλέτα με διάφορους τρόπους, πιστεύουμε ότι η έντονη επιτάχυνση αποτελεί ένα βασικό παράγοντα που προσφέρει απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.
Η Ninja H2R κινείται από έναν κινητήρα με υπερσυμπιεστή αερίων, που μπορεί να αποδώσει ισχύ στο φάσμα των 300 ίππων, σε συνδυασμό με ένα συμπαγή σχεδιασμό που συναντάμε στις μοτοσυκλέτες supersport. Το κλειδί για να επιτευχθούν τέτοιες απίστευτες επιδόσεις αποτελεί ο υπερσυμπιεστής αερίων του κινητήρα –μια μονάδα σχεδιασμένη αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, σε συνεργασία με άλλες εταιρείες του ομίλου Kawasaki Heavy Industries (KHI): την εταιρεία Αεριοστρόβιλων και Μηχανημάτων, την εταιρεία Αεροδιαστημικής και το Τμήμα Εταιρικής Τεχνολογίας.
Η ολιστική χρήση της τεχνολογίας της Kawasaki Heavy Industries δεν περιορίστηκε μόνο στον υπερσυμπιεστή. Η προηγμένη τεχνογνωσία άλλων εταιρειών του ομίλου αξιοποιήθηκε ευρέως στο σχεδιασμό και την κατασκευή του κινητήρα και του πλαισίου. Π.χ. τα πάνω και κάτω φτερά από ανθρακόνημα που εξασφαλίζουν σταθερότητα στις πολύ υψηλές ταχύτητες σχεδιάστηκαν με τη βοήθεια της εταιρείας Αεροδιαστημικής της Kawasaki. Αυτή η ενδοεταιρική συνεργασία, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας που εφαρμόστηκε σε αυτό το μοντέλο, είναι ο λόγος που το λογότυπο Kawasaki River Mark επιλέχθηκε για να στολίσει τη μάσκα της ninja H2R.
Όταν ήρθε η στιγμή να επιλέξουμε το όνομα του μοντέλου, η ονομασία “Ninja” –ένα όνομα συνυφασμένο με τις επιδόσεις της Kawasaki και με θρυλικά μοντέλα της εταιρείας τις τελευταίες 3 δεκαετίες- ήταν μια προφανής επιλογή. Η ονομασία του μοντέλου είναι επίσης μια αναφορά σε ένα άλλο ιστορικό μοντέλο, το Mach IV 750, γνωστό και ως H2, του οποίου ο δίχρονος, τρικύλινδρος κινητήρας 748,2cc είχε απίστευτη επιτάχυνση που έκανε μεγάλη αίσθηση στην εποχή του. Για ένα μοντέλο που υπόσχεται «μια αίσθηση επιτάχυνσης που κανένας αναβάτης δεν έχει νιώσει ξανά», δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πιο κατάλληλο όνομα.
Ξεπερνώντας κάθε φαντασία, η Kawasaki είναι ακόμη μια φορά έτοιμη να προσφέρει στον κόσμο μια πρωτόγνωρη αίσθηση.
*Το λογότυπο Kawasaki River Mark είναι ένα σύμβολο της Kawasaki Heavy Industries που χρησιμοποιείται από το 1870. Η χρήση του είναι σπάνια και περιορίζεται σε μοντέλα με ιστορική σημασία. Λόγω της σπουδαιότητας της Ninja H2R, εγκρίθηκε η χρήση του λογότυπου για το συγκεκριμένο μοντέλο.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Επιτάχυνση χωρίς προηγούμενο
Προκειμένου να επιτευχθεί έντονη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα που οι περισσότεροι αναβάτες δεν έχουν ποτέ τη δυνατότητα να βιώσουν, χρειαζόταν ένας κινητήρας που να αποδίδει μεγάλη ισχύ. Ενώ ένας κινητήρας μεγάλου κυβισμού θα μπορούσε εύκολα να έχει υψηλή απόδοση, για να παραμείνει ελαφριά και συμπαγής η μοτοσυκλέτα, ένας συμπαγής κινητήρας ήταν αναγκαίος. Η χρήση ενός κινητήρα με υπερσυμπιεστή αερίων -που μειώνει το μέγεθος ενός κινητήρα υψηλής απόδοσης- επέτρεψε να συνδυαστούν αυτοί οι δύο σχεδιαστικοί στόχοι: η μέγιστη ισχύς είναι στοχευμένη στους 300 ίππους, ενώ το μέγεθος του τετρακύλινδρου κινητήρα σε σειρά 998cc είναι ανάλογο άλλων supersport μοτοσυκλετών 1000cc.
Υπερσυμπιεστής αερίων σχεδιασμένος εξ ολοκλήρου από την Kawasaki
Ο υπερσυμπιεστής αερίων που χρησιμοποιείται στη Ninja H2R αναπτύχθηκε από τους σχεδιαστές κινητήρων μοτοσυκλετών της Kawasaki, με τη βοήθεια άλλων εταιρειών του ομίλου Kawasaki, συγκεκριμένα την εταιρεία Αεριοστρόβιλων και Μηχανημάτων, την εταιρεία Αεροδιαστημικής και το Τμήμα Εταιρικής Τεχνολογίας. Ο σχεδιασμός του υπερσυμπιεστή από την ίδια την Kawasaki επέτρεψε την απόλυτη προσαρμογή του στα χαρακτηριστικά του κινητήρα της Ninja H2R. Ο πολύ αποτελεσματικός υπερσυμπιεστής αερίων αποτέλεσε το κλειδί για να πετύχουν οι μηχανικοί τη μέγιστη ισχύ και την έντονη επιτάχυνση που ήθελαν.
Σχεδιασμός πλαισίου
Οι βασικοί στόχοι για το πλαίσιο της Ninja H2R ήταν να εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες, να έχει καλές επιδόσεις στις στροφές και να είναι φιλικό προς τον αναβάτη. Συνήθως, η σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες επιτυγχάνεται εύκολα με ένα μακρύ μεταξόνιο, αλλά στην Ninja H2R επιλέχθηκε ένα πιο κοντό μεταξόνιο για να διατηρηθεί το μέγεθος της μοτοσυκλέτας πιο συμπαγές και να είναι ο έλεγχος πιο ακριβής. Το πλαίσιο έπρεπε όχι μόνο να είναι άκαμπτο, αλλά και να μπορεί να απορροφά τις εξωτερικές αναταράξεις –που εύκολα διαταράσσουν ένα ανεπαρκές πλαίσιο σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ένα νέο πλαίσιο σε διάταξη χωροδικτυώματος, που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διαθέτει τόσο τη δύναμη για να δαμάσει την απίστευτη ισχύ του κινητήρα όσο και την ισορροπημένη ευλυγισία για να εξασφαλίσει σταθερότητα και απόκριση σε πολύ υψηλές ταχύτητες.
Αεροδυναμική
Όσο η ταχύτητα αυξάνει, η αντίσταση του αέρα γίνεται πολύ έντονη. Προκειμένου να κινείται η μοτοσυκλέτα σε πολύ υψηλές ταχύτητες απαιτείται ένας συνδυασμός μεγάλης ισχύος και αεροδυναμικού σχήματος. Με τον υπερσυμπιεστή αερίων να αναλαμβάνει το κομμάτι της ισχύος, το επόμενο βήμα ήταν να σχεδιαστούν φαίρινγκ που να ελαχιστοποιούν την αντίσταση και να εξασφαλίζουν τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες. Με τη βοήθεια της εταιρείας Αεροδιαστημικής της Kawasaki, σχεδιάστηκε ένα αποτελεσματικό, αεροδυναμικό κοστούμι μοτοσυκλέτας.
Intense Force Design
Επιθυμώντας ένα τολμηρό στυλ που να είναι αντάξιο των ονομάτων “Ninja” και “H2”, η κεντρική ιδέα για το σχεδιασμό της Ninja H2R φέρει την ονομασία “Intense Force Design”. Αποτελώντας τη ναυαρχίδα της Kawasaki, έπρεπε να έχει έντονη παρουσία και ένα στυλ που να αντικατοπτρίζει τις εκπληκτικές επιδόσεις της. Ωστόσο, πέρα από την αισθητική ποιότητα, ο σχεδιασμός της Ninja H2R έχει και λειτουργική αξία: κάθε τμήμα του κοστουμιού έχει διαμορφωθεί αεροδυναμικά για να εξασφαλίζει σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ο σχεδιασμός των φαίρινγκ βοηθάει στην ψύξη, συμβάλλοντας στην επίτευξη της ισχύος των 300 ίππων. Ο αεραγωγός του Ram Air είναι τοποθετημένος ιδανικά για να φέρνει κρύο αέρα στον υπερσυμπιεστή. Περισσότερο από οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει ως σήμερα η Kawasaki, η Ninja H2R είναι ένα υπόδειγμα δεξιοτεχνίας, ποιότητας κατασκευής και εξαιρετικού φινιρίσματος –το ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο high-tech χρώμα μαύρου χρωμίου με επένδυση καθρέφτη τα λέει όλα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά με υπερσυμπιεστή αερίων
Κυβισμός 998cc
Τύπος υπερσυμπιεστή Φυγοκεντρικός, τύπου scroll
Μέγιστη ισχύς Σχεδιαστική στόχευση 300 PS
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα, υψηλής αντοχής ατσάλι
Ελαστικά Εμπρός: 120/600R17 (αγωνιστικά)
Πίσω: 190/650Ρ17 (αγωνιστικά)
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του μοντέλου στο microsite:http://www.kawasaki-ninjah2.eu/
H YAMAHA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ INTERMOT, ΑΛΛΑ Η ΝΕΑ R1 ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΙΛΑΝΟ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΔΥΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ “NEO-VINTAGE” XJR 1300, ΕΝΑ “ΕΞΑΛΛΟ” ΜΤ 07 ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ PROMO VIDEO THΣ XJR.
https://www.youtube.com/watch?v=UkeWCOO33Dw&list=UUzrKTE2DW55HkfvD9EsX0Kw&feature=player_embedded
MT-07 Moto Cage. The first variation based on our 2014 best seller, inspired by stunt bikes and targeting the younger MT Customers.
XJR1300. Fully redesign to match the recent trend of neo-vintage bikes and to keep building the Sport Heritage segment.
XJR1300 Racer. The café racer variation that aims to inspire the more sporty Customers.
YAMAHA MOTOR EUROPE GROUP
NEA TRIUMPH STREET TRIPLE RX KAI TΡΕΙΣ NEEΣ BONNEVILLE ΣTHN INTERMOT
Η Triumph παρουσίασεμίαπανέμορφηέκδοσητης Street triple, την RX, μεσέλλααποτην Daytona 675, ισχύ 106 hp καιροπή 68 NM. Επίσης είχε τρείς ακόμη Bonneville, εντυπωσιακές σε φινίρισμα και λεπτομέρεια: α) Την Bonneville Spirit Special με ακτινωτούς τροχούς και όμορφα χρώματα, β) την πιο “οικονομική” Newchurch (πήρε το όνομά της απο ένα ετήσιο φεστιβάλ της Αυστρίας, όπου η πόλη Neukirchen αλλάζει το όνομά της σε Newchurch μια φορά το χρόνο για τον εορτασμό) με ζάντες κράματος, και γ) την Bonneville 214, που είναι ένα μοντέλο προς τιμήν της Cee Gar, της αεροδυναμικής Triumph που κατέκτησε το ρεκόρ ταχύτητος στην αποξηραμένη λίμνη Bonneville Salt flats και έδωσε το όνομά του στο Ιστορικά πιο επιτυχημένο μοντέλο του Βρεττανικού εργοστασίου. Το ρεκόρ ήταν 214,4 μίλια ανα ώρα, εξ’ ού και το όνομα του νέου μοντέλου.
DUCATI SCRAMBLER: MADE FOR THE USA!
Ολα τα χρόνια της ανοδικής και επιτυχημένης εμπορικά πορείας της Ducati σε Ευρώπη και Αμερική, η παρουσίαση ενός απογόνου του θρυλικού Srambler 250 και 450 του1975 ήταν αναμενόμενη, χρόνο με το χρόνο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι για αρκετά χρόνια την ΓΕΝΙΚΗ κατηγορία των “γυμνών Roadsters” κάλυπταν τα Monster (που δημιούργησαν Σχολή), αλλά σήμερα για μια σειρά λόγων η Ducati έκρινε ότι είχε έρθει η στιγμή για την αναβίωση του Ιστορικού της μοντέλου (που ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν “μοιάζει” με τα Monster, συνεπώς αποκλείεται να τους “κόψει πωλήσεις”). Οι λόγοι αυτοί είναι η στροφή όλων των κατασκευαστών προς τις “νεο-κλασσικές” (neo -vintage) φόρμες, η ιδιοκτησία της φίρμας απο την VW-AUDI που έχει τη δυνατότητα να απευθύνεται σε ευρύτερο και διαφορετικό κοινό απ’ ότι ένα αμιγώς μοτοσυκλεττιστικό εργοστάσιο, και βέβαια η Αμερικάνικη αγορά η οποία δείχνει αυτή τη στιγμή “διψασμένη” για νοσταλγικά μεν-υπερσύγχρονα δε μηχανήματα χαράς! Ετσι, οι τέσσερις εκδόσεις του Scrambler φαίνονται ειδικά σχεδιασμένες για τις ΗΠΑ, προς μεγάλη μας χαρά βέβαια μια και οι Αμερικανοί δεν είναι πια οι…Τεξανοί φλατ τράκερς του ’70, αλλά ξέρουν και να φτιάχνουν, και να οδηγούν, και να σχεδιάζουν/ “παραγγέλνουν” καλά μηχανάκια.
Το Scrambler θα παράγεται σε τέσσερις εκδόσεις: Την Icon σε κόκκινο και κίτρινο (είναι η φτηνότερη) και τις Full Throttle, Urban Enduro και Classic με ελαφρώς υψηλ’οτερη τιμή. Ζάντες με ακτίνες θα εχουν τα δυο τελευταία μοντέλα και τα τεχνικά στοιχεία όλων είναι ίδια: Κινητήρας 803 c.c. (V2 ή “L” αν προτιμάτε) με 75 ίππους και 50 lb-ft ροπής. Τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω. Δισκόφρενα εμπρός-πίσω, με ABS στάνταρντ. Οργανα Led. Λάστιχα Pirelli 60-40% (άσφαλτο και χώμα). Το βάρος τέλος στα 185 κιλά κρίνεται χαμηλό, και σε συνδυασμό με την χαμηλή σέλλα και το μεγάλο τιμόνι θα δίνει άνεση και εύκολο έλεγχο σε αργούς και γρήγορους οδηγούς.