Και σκεφτεται καποιος: Καλά, αν συνεχιζαν να τρεχουν αυτοι οι τυποι με ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ μηχανακια, που θα βρίσκονταν οι υπολοιποι;
Γιατι ναι μεν ο Μπεζεκι (με «τραυματισμο» στο δαχτυλο) έκανε πρωτο χρονο και νεο ρεκορ στην πιστα που εμαθε να οδηγει μοτοσυκλετα μαζι με τον δασκαλο και αφεντικο του Βαλεντινο Ροσσι, αλλά Χριστιανοι και αλλοθρησκοι, ο Πεντροθα «απο που» και «με τι εφοδια» άλλα εκτος απο το καθαρο ταλεντο (και τα χμμμμ….) του ηταν τριτος στους χρονους, τραβωντας μαζι του και τον Μαρκ Μαρκέθ;
Τρια δεκατα πισω απο τον Μπεζεκι (του οποιου η αποδοση θυμιζει περισσοτερο ασσανσερ που μια παει κορυφη και μια χαλαει), και ουσιαστικα με ιδιο χρονο με τον δευτερο Βινιάλες, ο Ντανι Πεντροθα εξεθεσε αυτη την πρωτη μερα δοκιμων στην πιστα που οι αναβατες γνωριζουν σαν την τσεπη τους, ολα σχεδον τα ονοματα του MotoGP, ενισχυοντας την άποψη οτι σε πολλες περιπτωσεις οι καλες μοτοσυκλετες «εχουν φτιαξει» τους οδηγους τους, αναδεικνυοντας και υπερτονιζοντας το (οποιου μεγεθους) ταλεντο τους.
Ναι ειναι δοκιμαστης και οδηγει συχνα. Ε, και; Εχει σχεση η δοκιμη καινουργιων εξαρτηματων με το ψησιμο και τα settings των πραγματικων αγωνων, που φετος, μην ξεχναμε, ειναι δυο καθε Σαββατοκυριακο;
Δυσκολα θα συνεχισει να βρισκεται στην κορυφη ο 38άχρονος Πεντροθα απο αυριο, σε κατατακτηριες, sprint και αγωνα. Προλαβε ομως σημερα και εδειξε τι θα πει πραγματικο ταλεντο. Οσο για τον Μαρκ Μαρκεθ που χαρις στο «τραβηγμα» του παλιου ομοσταυλου ανεβηκε πεμπτος και πέρασε κατ’ ευθείαν στο Q2 (ενω οι Κουαρταράρο, Α. Εσπαργκαρο, Μιλλερ, Ζαρκο και Ολιβεϊρα θα παλεψουν για τις δυο θεσεις του Q1), επισης δεν θα διεκδικησει κατι καλό (πιθανον ουτε δεκαδα) στον αγωνα, αλλά κι αυτός εδειξε οτι πρωτον ΜΠΟΡΕΙ, και δεύτερον οτι αν ισχυει η παροιμια περι καπνού και φωτιάς, καλο θα ειναι να αρχισουν να ψαχνουν για τον δευτερο το 2024, μια και η Ducati που καταφερε να αναδειξει τους χτεσινους-προχτεσινους rookies σαν άμεσους νικητες και διεκδικητές, στα χερια του θα παει οπωσδηποτε για τιτλο, και απο νωρίς-νωρίς. Αυτος είναι «νομος της φυσεως», που μετραει τα εκ γενετης ταλεντα και δεν τα βρισκει ολα ιδια. Δ.Π.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ΟΙ 10 ΠΡΩΤΟΙ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ Q2)
1 72 Marco BEZZECCHI ITA Mooney VR46 Racing Team DUCATI 1’30.846 26 26 300.8
2 12 Maverick VIÑALES SPA Aprilia Racing APRILIA 1’30.972 20 24 0.126 0.126 298.3
3 26 Dani PEDROSA SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 1’31.101 26 27 0.255 0.129 303.3
4 89 Jorge MARTIN SPA Prima Pramac Racing DUCATI 1’31.177 28 28 0.331 0.076 298.3
5 10 Luca MARINI ITA Mooney VR46 Racing Team DUCATI 1’31.187 28 28 0.341 0.010 298.3
6 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team HONDA 1’31.217 26 27 0.371 0.030 297.5
7 1 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 1’31.220 24 24 0.374 0.003 298.3
8 73 Alex MARQUEZ SPA Gresini Racing MotoGP DUCATI 1’31.247 24 25 0.401 0.027 295.0
9 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 1’31.256 26 26 0.410 0.009 300.8
10 25 Raul FERNANDEZ SPA CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 1’31.536 25 26 0.690 0.280 297.5
11 44 Pol ESPARGARO SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 1’31.560 17 18 0.714 0.024 300.0
12 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing APRILIA 1’31.619 22 24 0.773 0.059 298.3
13 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1’31.644 22 26 0.798 0.025 295.0
14 21 Franco MORBIDELLI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1’31.710 23 24 0.864 0.066 295.0
15 6 Stefan BRADL GER HRC Team HONDA 1’31.715 25 26 0.869 0.005 296.7
16 51 Michele PIRRO ITA Aruba.it Racing DUCATI 1’31.743 19 24 0.897 0.028 295.8
17 43 Jack MILLER AUS Red Bull KTM Factory Racing KTM 1’31.781 26 26 0.935 0.038 297.5
18 5 Johann ZARCO FRA Prima Pramac Racing DUCATI 1’31.785 20 25 0.939 0.004 297.5
19 49 Fabio DI GIANNANTONIO ITA Gresini Racing MotoGP DUCATI 1’31.821 25 25 0.975 0.036 294.2
20 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU HONDA 1’32.107 22 27 1.261 0.286 295.8
21 36 Joan MIR SPA Repsol Honda Team HONDA 1’32.141 25 25 1.295 0.034 297.5
22 88 Miguel OLIVEIRA POR CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 1’32.354 7 27 1.508 0.213 299.1
23 37 Augusto FERNANDEZ SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 1’32.613 19 26 1.767 0.259 292.6
Not qualified (Out 105%) 1’35.388
7 Takumi TAKAHASHI JPN LCR Honda CASTROL HONDA 1’35.886 27 27 5.040 3.273 291.1
ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ wildcard ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ
STONER(27) + MAX(1) + VALE(VR46DUCATI)