ΜΟΤΟGP, PORTIMAO, RACE: (ΚΑΜ)ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ…
O MΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ “ΕΜΒΟΛΙΖΕΙ” ΤΟΝ ΟΛΙΒΕΪΡΑ, ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MOTOGP KAI ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΜE ΚΑΤΑΓΜΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ! ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΛΙΒΕΪΡΑ! (ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ KAI OI ΔΥΟ ΣΤΟ AUSTIN TEXAS ΣΤΙΣ 15-16/4)
Θα μπορούσε να ήταν ένας ωραίος αγωνας.
Αλλά, παρα την άξια νικη του Φραντσεσκο Μπανιάϊα, την εξαιρετικη αποδοση του Μαβερικ Βινιαλες με την Aprilia, την νεανικη και γεματη ελπιδες τριτη θέση του Μπεζεκι, την ηλιολουστη μερα, το εορταστικο περιβαλλον και τους ενθουσιασμενους θεατες, o αγωνας αυτος άφησε μια μαλλον «πικρη» γευση και χλωμη αναμνηση σε όσους τον παρακολουθησαν, λογω μιας (ακομα) βιαστικης, αψυχολογητης και αδικαιολογητης ενεργειας του Μαρκ Μαρκεθ.
Του αναβατη που δεν εχει καταφερει να παρει απο το παγκοσμιο κοινο της μοτοσυκλετας την αποδοχη που θα του άξιζε βασει του ταλεντου του και των επιτευγματων του, ακριβως λογω ορισμενων αρνητικων αγωνιστικων ενεργειων και συμπεριφορων του, που ολες προερχονται απο την «μανια της διακρισης» που τον διακατεχει, αλλά, αντιθετα με τους άλλους Μεγαλους των αγωνων, δεν μπορεί να την ελεγξει και να την χαλιναγωγήσει βασει λογικης.
Μιας λογικης που λεει, οτι αν στα συγκεκριμενα τεχνολογικα-επιστημονικα ύψη που έχει αρθεί στις μερες μας το ΜotoGP εσυ δεν έχεις το καταλληλο τεχνολογικο εργαλειο που θα σου επιτρεψει να μεινεις στο παιχνιδι, δεν πιεζεις καταστασεις γιατι το μιγμα μπορεί να γινει εκρηκτικο και επικινδυνο για ολους (και οχι μονο για σένα).
Ετσι, ο αμοιβομενος με 13.500.000 Ευρώ ετησίως και 8 φορες παγκοσμιος πρωταθλητής Μαρκ Μαρκέθ, καταφερε το ακατορθωτο: Να κανει τον κοσμο να μιλαει τη μια μερα με ενθουσιασμο υπερ του, και την άλλη να τον αφοριζει και να ζηταει την παραδειγματικη τιμωρια του. Καταφερε να κανει τους φιλαθλους στις κερκιδες της πιστας τη μια μερα να τον χειροκροτουν και την άλλη να τον καταριουνται, σε σημειο που ισως θα έπρεπε να φυγει με ελικοπτερο απο τη πιστα, σαν τους Νοτιοαμερικανους δικτατορες για να αποφυγει το εξαγριωμενο πληθος, που τον θεωρησε (και δικαιως) υπεύθυνο γισ την προωρη και άδικη εξοντωση του ήρωά του.
Ναι, αυτα δεν συνιστουν «αθλητικη συμπεριφορα». Αλλά μηπως ειναι αθλητικο το να επιμενεις απο την αρχή στα προσπερασματα και στον ρυθμο που με την τεράστια εμπειρία σου ΞΕΡΕΙΣ οτι δεν μπορεις να ακολουθησεις, με αναμενομενο αποτέλεσμα να «το χάσεις» και να κανεις ένα λαθος, το οποιο θα μπορουσε να κοστισει πανακριβα και ανεπανορθωτα, σε ενα σπορ που (οπως έχουμε ξαναγραψει) ειναι πολύ επικινδυνο και δυνάμει θανατηφορο;
Ο Μαρκ Μαρκεθ στον τριτο γύρο, έχοντας ήδη δειξει μια «νευρικοτητα», γλυστρώντας στα αργοπορημένα φρεναρισματά του, είχε ένα μπλοκαρισμα στα άγρια φρένα για την στροφή Νο 3 (φουρκέτα), άφησε το φρενο προσπαθωντας να βγει εκτος πιστας, αλλά η μοτοσυκλετα ειχε ήδη γειρει, κι έτσι χτυπησε «ξυστά» τον Μαρτίν και εμβολισε “με όλα” και «όπως ερχόταν» τον Ολιβέϊρα, που εκεινη τη στιγμη ξεσηκωνε τους συμπατριωτες του στην κερκιδα ακολουθωντας τον τροχο του πρωτου Μπανιαϊα.
Και οι δυο αναβατες βρεθηκαν στο έδαφος, ο Μαρτιν συνεχισε 15ος, και ολος ο κοσμος, στα box, στις κερκιδες και στις οθονες των τηλεορασεων, έχασε μερικα δέκατα μεχρι να πιστεψει αυτο που μολις είχε συμβει!
Ισως ομως, αυτοι που απογοητεύτηκαν περισσοτερο ήταν οι οπαδοι (fan club) του Μαρκ Μαρκέθ, γιατί δεν περιμενεις απο τον οδηγο που προτιμας, ουτε να πεφτει, ουτε να κανει τέτοια λαθη επιπεδου rookie, ειδικά οταν βρισκεται σε μια ευαισθητη καμπη της καρριερας του, ηλικιακα και ψυχολογικά, γνωριζοντας οτι μια δευτερη σωματικη ζημια (που δεν την απέφυγε τελικα!) μπορεί να φερει το τέλος.
Μεγαλη η συζήτηση για το αν, και ποσο, επιθετικοι πρέπει να ειναι οι αναβατες ενος τοσο ανταγωνιστικου σπορ οπως το MotoGP. Η απαντηση ειναι ότι ναι, ΠΡΕΠΕΙ να είναι επιθετικοι, πρεπει να μην αφηνουν ουτε μέτρο στον αντιπαλο, ουτε μια ευκαιρια για προσπερασμα να παει χαμενη, διαφορετικα καλυτερα να μεινουν σπιτι τους. Αλλά για να το κανουν αυτο πρέπει να έχουν ΚΑΙ την μοτοσυκλετα, ΚΑΙ την λογικη και την ευθυκρισια, όχι μονο το ταλεντο. Διαφορετικά, δεν το καταφέρνουν και τα αποτελέσματα μπορεί να έχουν μεγαλο κοστος, όπως έγινε στην συγκεκριμενη περιπτωση.
Εδω, μπαινουν στην εικονα οι αγωνοδικες. Οι οποιοι γνωριζουν πολυ καλά ότι απο τη στιγμη που η εξελιξη έχει μειωσει τις διαφορες απο δευτερολεπτα σε δεκατα, τοποθετωντας δεκα και παραπανω οδηγους μεσα στο ίδιο σχεδον πλαισιο δυνατοτήτων, δεκαπεντε εξιταρισμενους αναβατες μεσα σε μισο δευτερολεπτο, οι προσπεράσεις έχουν γινει απο δυσκολες μεχρι αδυνατες, και εκτος της ασφάλειας που έχουν και νιώθουν οι οδηγοί των Ducati που λογω δυναμης περνουν στην ευθεία τους άλλους «σαν σταματημενους» (βλεπε μαχη Αλεξ Μαρκεθ με Μπιντερ και Μιλλερ), όλοι οι άλλοι συνηθως ή και αποκλειστικα προσπερνουν στα φρενα, που ήδη όμως τα καθυστερουν όλοι (αλλιως δεν γινεται ο χρονος), με αποτέλεσμα συχνα «ανοίγματα», εξοδους, πτωσεις απο μπροστινο, επαφές και εμβολισμους.
Μετά το έντονο Sprint του Σαββατου, που ειχε ήδη ενα θυμα, τον Μπαστιανινι με καταγμα ωμοπλατης και απουσία απο δυο αγωνες στην πρεμιέρα του σαν εργοστασιακος, ο Λουκα Μαρινι που ειχε χασει τον εμπρος τροχο και τον έριξε κάτω δεν πηρε ποινη γιατι θεωρηθηκε “αγωνιστικο συμβάν”, ενω αντιθετα, ο Μιρ που στον πρωτο γυρο χτυπησε στο πλάϊ τον Κουαρταράρο (και ο ίδιος έπεσε ενω ο Γαλλος συνεχισε), δεχτηκε ποινη Long lap στον αγωνα της Κυριακης για «ανευθυνη οδηγηση».
Μαλιστα. “Ανεύθυνη οδηγηση”. Ετσι αποκαλειται το λαθος που προκαλειται απο λανθασμενη και «αισιοδοξη» εκτιμηση του αναβατη που προσπαθει να περάσει απο εκει που δεν μπορει, ή να φρεναρει τοσο αργά που δεν θα καταφερει να στριψει. Και οι ποινες, που ανακοινωθηκαν «προειδοποιητικα» στους αναβατες, ειναι οι εξης: Την πρωτη φορα που θα προκληθει επαφη ή πτωση αλλου αναβατη απο ανευθυνη οδηγηση, η ποινη ειναι Long Lap. Την δευτερη, εκκινηση απο το pit lane. Kαι την τριτη, drive through απο τα πιτς (χωρίς να ειναι σαφες αν θα ισχυουν και οι προηγουμενες δυο ταυτοχρονα, ή για ποσους αγωνες μπορουν να ισχυουν).
Στην περιπτωση του Μαρκ Μαρκεθ, η ποινη ήταν ΔΥΟ Long laps στον κανονικο αγωνα της Αργεντινης (όχι στο Sprint). Kαι επειδη τελικα ΔΕΝ δεν θα μπορέσει να τρεξει γιατί εγχειριστηκε τη Δευτερα στη Μαδρίτη λογω του καταγματος στο πρωτο μετακαρπιο του αντιχειρα στο δεξι χέρι που υπεστη απο την πτωση (το οστό στερεωθηκε με δύο βιδες), η ποινη, οπως αρχικα συνταχθηκε η ανκοίνωση, ΔΕΝ ισχυει για τον μεθεπομενο αγωνα, παρά μονο για τον ανεσως επομενο, δηλαδη την Αργεντινή)! Αρα, υπήρχε η πιθανοτητα να μην δεχτει την παραμικρη συνεπεια απο ποινη αγωνοδικων, εκτος αν αλλαζε κατι. Και οντως, εκδοθηκε διευκρινιστικη ανακοινωση που οριζει οτι η ποινη του διπλου Long Lap θα εκτελεστει στις Η.Π.Α., στο Austin του Τεξας, ανημερα Πασχα (15-16/4).
Οι άσπονδοι «φιλοι» του, (ο Α. Εσπαργκαρό, και όλη η Πορτογαλια βεβαιως!), ζητησαν βαρειά ποινη αποκλεισμου απο έναν αγωνα. Δεν είμαστε ούτε εμείς ουτε και κανείς άλλος περα απο τους διορισμενους να κανουν αυτη τη δουλειά, αυτοι που θα “δικασουν”, θα καταδικασουν και θα αναμορφωσουν το ποινολογιο του MotoGP, έχουμε όμως το δικαιωμα του σχολιασμου και της άποψης.
Λεμε λοιπον, οτι κατα την άποψή μας, η «τυποποιηση» των ποινων ειναι ΛΑΘΟΣ. Ξεκινωντας απο την παγια θεση οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ του να χτυπησει ή να ριξει κατω ένας οδηγος τον συνάδελφό του, οποτε αλλαζει και η ποινη και το σκεπτικο και ο αθλητικος δικαστης, το λαθος οδηγησης που προκαλει ατυχημα και πτωσεις, πρεπει να κρινεται αναλογα με την σοβαρότητά του, και ιδιως βασει της ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ αυτου που το διαπραττει. Γιατι άλλο ο rookie και άλλο ένας οκτω φορες παγκοσμιος που κερδιζει αγωνες απο τα τεσσερα χρονια του, και γνωριζει ΑΠΟΛΥΤΑ τις δυνατότητές του, οποτε ειναι σε θεση να ελεγχει τις κουρσες του παιρνοντας το 100% απο τη μοτοσυκλετα του χωρις ρισκο.
Ο Μαρκ Μαρκεθ, ήθελε το 110%. Και μετα την μετρια εκκίνησή του, πηγε δεξια, όπου παρα λιγο να έχει επαφη με τον Μπανιαϊα που ειχε ξεκινησει καλα και πηγαινε στην ευθεία του. Και χανοντας την πρωτη θεση, είχε μπλοκαρισμα στον πρωτο γυρο, που παρα λιγο να οδηγησει σε (ομαδικη) πτωση. Και παρ’ όλα αυτά, ενω ειχε βρεθει τέταρτος, στην στροφη Νο 3 άργησε τα φρενα, μαλλον για να περασει τον (τριτο) Μαρτιν. Εξ’ άλλου και ο ιδιος είπε οτι, “λογω μοτοσυκλετας, δεν εχει καλες εξοδους, και προσπαθει να κερδισει στα φρενα“. Αλλά, μόλις στον τριτο γυρο, σε εναν αγωνα 25 δυσκολων γυρων; Τη στιγμη που ήταν σαφης η “υπεροχη και υπεροπλια” των άλλων μοτοσυκλετών;
Ο Μαρκ Μαρκέθ ζητησε συγνωμη επι τόπου απο τον πεσμενο Ολιβέϊρα, του ζητησε συγνωμη στο ιατρικο κεντρο όπου μεταφερθηκαν και οι δυο (ο ίδιος με καταγμα, ο Ολιβέϊρα με βαρυ μωλωπα στον μηρό που δεν θα του επιτρεψει να τρεξει στην Αργεντινη!), ζητησε συγνωμη απο τα box της ομαδας, απο τους τεχνικους και απο τον Ραζαλι προσωπικα, ζητησε συγνωμη απο τον κοσμο της κερκιδας, ζητησε συγνωμη απο ολους τους φιλους της μοτοσυκλέτας στις πολλες συνεντευξεις του (περισσοτερο ενδιαφερθηκαν τα Μεσα για την πτωση παρα για τον νικητη του αγωνα), και δεχτηκε σαν πολυ σωστή και δικαια την ποινη που του επεβαλλαν οι αγωνοδικες.
Μια ποινη-«χαδι», κατα την άποψή μας, γιατι στην αρχη του Πρωταθληματος των 42 αγώνων και σε έναν αναβατη που αυτη τη στιγμη λογω υστερησης της μοτοσυκλετας του δεν μπορει να πρωταγωνιστησει σε επιπεδο νικης, τα δυο long laps της Κυριακης στην Αργεντινη, ακομα και αν έτρεχε και τα πραγματοποιουσε, δεν θα του κοστιζαν πολυ. Καποια θεση, καποιες θεσεις, ίσως, οχι όμως τη νικη και τους βαθμους ή τη θεση στο πρωταθλημα. Γιατί είναι νωρις, και όλοι μπορουν να ανακαμψουν, ακομα και ο ίδιος με δυο αγωνες λιγοτερους. Τωρα βεβαια, που το διπλο long lap θα γινει στις Η.Π.Α όπου έχει ρεκορ νικων, πιθανον το κοστος να ειναι μεγαλυτερο, αλλά και παλι, ποσες θεσεις θα χασει; Μια; Δύο;
Ομως, η συγνωμη δεν ειναι αρκετη. Ο κοσμος έχει θυμωσει μαζι του, και περιμενει συμπεριφορα ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ όχι μονο εκτος πιστας με τα ντοκυμαντερ της Amazon, αλλά μεσα στις πιστες, στους αγωνες, οπου ο σεβασμος στους συναθλητες και οι σωστές εκτιμησεις που οδηγουν σε καλους τερματισμους και οχι σε ανωριμες οδηγικες ανευθυνοτητες, θα γινουν παραδειγμα προς μιμηση (και οχι προς αποφυγη) για τους νεωτερους αναβατες.
Τελικα, ο ταλαντουχος και 8 φορες παγκόσμιος πρωταθλητης κύριος Μαρκ Μαρκέθ, την μεγαλυτερη «ζημια» την έκανε στον εαυτο του και στο προφιλ του. Στα χερια του και η συνεχεια. Γιατι (καμ)μια συγνωμη δεν ειναι αρκετη, αν δεν υπαρξει αλλαγη σε μια νοοτροπια old school, που ήθελε τον οδηγο να «ορμαει» για να καλυψει τις όποιες αδυναμιες της μοτοσυκλετας του, και ή να τα καταφερνει δοξαζόμενος, ή να πεθαινει προσπαθωντας το ακατορθωτο. Δεν ειναι για σημερα αυτα. Τελος.
Ο αγωνας ήταν μαλλον «βαρετος» ως προς τον νικητή, γιατι δεν υπηρξε αμφισβητηση του Μπανιάϊα ουτε στιγμη: Απο τον πρωτο γυρο περασε τον εντυπωσιακο Ολιβέϊρα, στον τριτο γυρο βγηκαν απο την εικονα οι Ολιβέϊρα και Μαρτίν που φαινονταν οι μονοι δυνατοι, και στη συνεχεια «κολλησε» στον τροχό του ο Βινιαλες. Αλλά ο Μπανιάϊα ειχε τον απολυτο έλεγχο, και το ήξεραν και οι δυο, οπως απομακρυνονταν απο τον τριτο, που δεν ήταν άλλος απο τον θαυμασιο Μπεζεκι. Προς το τέλος ο Ιταλος Παγκόσμιος άνοιξε στο δευτερολεπτο, μη δινοντας ουτε στιγμη ευκαιρια στον Βινιαλες να πλησιασει σε αποσταση βολης, και τερματισε πρωτος και στον κανονικο αγωνα μετα τη νικη του στο Sprint, παιρνοντας τους περισσοτερους βαθμούς στην Ιστορία μεσα σε ΄ένα αγωνιστικο Σαββατοκυριακο, δηλαδη 37 (12+25). Αξιος, παναξιος, γρηγορος, σταθερός, με ψυχολογια νικητη, μια εκπληκτικη μοτοσυκλετα που την ΄”έχει κανει δικη του”, αλανθαστος και ψυχραιμος, είναι αυτη τη στιγμη ο βασικος υποψηφιος για ενα δευτερο τίτλο, αν και όπως έχουμε γραψει, το πρωταθλημα ειναι κυριολεκτικα τεράστιο φέτος, και οι κρισεις και εκτιμησεις γινονται ανα αγωνα.
Το ενδιαφερον κρατησε ζωντανο η μαχη του Αλεξ Μαρκέθ με τα ΚΤΜ των Μπιντερ και Μιλλερ, με τον Νοτιοαφρικανο να έρχεται απο πισω και να περναει τον Αυστραλο, ενω τον πλησιασε στο τελος και ο Κουαρταράρο, που μετα την απογοητευτικη εκκινηση που τον έριξε 14ο, πισω απο τον επισης αργο στα κοκκινα φωτα Α. Εσπαργκαρο, περασε την Aprilia στο τέλος, παιρνοντας την 8η θεση (η Yamaha M1 είχε τελικη 346 χ.α.ω. έναντι των 348 των περισσοτερων Ducati, ενω στο Warm up o Zαρκο έγραψε 350 χ.α.ω. Αρα, το επιχειρημα της χαμηλης τελικης της Μ1 σε αυτον τον αγωνα δεν στεκει. Πρέπει να ψαξουν και αλλου εκει στην Yamaha Monster, ξεκινωντας και απο τον Μορμπιντέλλι που δεν βοηθαει καθολου, αφου και παλι ήταν εκτός ρυθμού, τερματιζοντας τελευταίος, σχεδον μισο λεπτο πισω απο τον νικητή).
Η έκπληξη και μια μικρή ανταμοιβη για έναν αγωνα με προβλεψιμο αποτέλεσμα, ήταν ο Ζαρκο, που έκανε έναν «σιωπηλο» αγωνα, σταθερα στην έβδομη θεση, μεχρι που ειδε στον προτελευταίο γύρο τον συμπατριωτη του Κουαρταράρο να τον έχει φτάσει. Τοτε ξεκινησε μια εκπληκτικη κουρσα, και με «χειρουργικες», αέρινες, κινησεις στον τελευταίο γύρο περασε διαδοχικα τον Μιλλερ, τον Μπιντερ και τον Αλεξ Μαρκέθ, για να τερματισει τέταρτος!
Αυτά γινονταν πανω απο 8’’ πισω απο τους δυο πρωτους, και ας μην ξεχναμε ότι όλοι πλήν Μπανιάϊα κερδισαν απο την αρχη ΤΡΕΙΣ θέσεις (δηλαδή ο πέμπτος βρεθηκε δευτερος!), με τον διασωθεντα Μαρτίν να συνεχίζει στις πισω θεσεις, για να εγκαταλειψει στον 15ο γυρο. Βεβαια, εκτος του Μαρκ Μαρκέθ που προσπαθησε με τον πιο λαθος τροπο, οι άλλοι τρείς αναβατες της Honda έμειναν πανω στις δυνατοτητες της RC213V, με τον Ρινς 10ο και τους Μιρ και Νακαγκαμι να ακολουθουν. Τερματισαν μονο 14 αναβατες, αφου εκτος των απόντων τραυματιων Πολ Εσπαργκαρό και Ενέα Μπαστιανινι, έπεσε (τεταρτη φορά στο Πορτιμαο) ο ασυνηθιστα νευρικος Λουκα Μαρίνι, και εγκατελειψαν οι Ραουλ Φερναντεθ και Φ. Τζιαναντονιο.
Αυτος ήταν ο πρωτος αγωνας της νεας εποχης του MotoGP. Eντονα συναισθηματα, καλο θεαμα στους δυο αγωνες, ανεβασμενος συναγωνισμός, όλοι πολυ γρηγοροι, αλλά και «Σκωτσεζικο ντους» απο τον Μαρκ Μαρκέθ, που απο τον θαυμασμό του Σαββατου γυρισε τον κοσμο στον θυμο της Κυριακής. Θυμό, γιατί ο κοσμος ΘΕΛΕΙ να τον βλεπει, και ηθελε να δει τον Ολιβέϊρα και τον Μαρτίν να “αμφισβητουν” τον αυτοκρατορικό Μπανιάϊα (αν ήταν και ο Μπαστιανινι μαζι, ακομα καλυτερα). Η ευθυνη των μεγαλων και διασημων αναβατων λοιπον ειναι μεγαλη, οχι μονο προς τους εαυτους τους και τους συναθλητές τους αλλά και προς το ίδιο το άθλημα και τα εκατομμυρια των πιστων θαυμαστων, φιλων, οπαδων, θεατων και τηλεθεατων.
Μακαρι συντομα να βρεθουν ξανά όλοι στις σέλλες, για την συνεχεια της καλυτερης χρονιας που θα ζησει το MotoGP στα 74 χρονια της Ιστοριας του. Δ.Π.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1 Francesco Bagnaia IT Ducati Lenovo Team Ducati 166.2 41’25.4010
2 Maverick Viñales ES Aprilia Racing Aprilia 166.2 +0.687
3 Marco Bezzecchi IT Mooney VR46 Racing Team Ducati 166.1 +2.726
4 Johann Zarco FR Prima Pramac Racing Ducati 165.7 +8.060
5 Alex Marquez ES Gresini Racing MotoGP Ducati 165.7 +8.125
6 Brad Binder ZA Red Bull KTM Factory Racing KTM 165.7 +8.247
7 Jack Miller AU Red Bull KTM Factory Racing KTM 165.7 +8.381
8 Fabio Quartararo FR Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 165.7 +8.543
9 Aleix Espargaro ES Aprilia Racing Aprilia 165.6 +9.294
10 Alex Rins ES LCR Honda CASTROL Honda 165.5 +11.591
11 Joan Mir ES Repsol Honda Team Honda 165.1 +16.992
12 Takaaki Nakagami JP LCR Honda IDEMITSU Honda 165.1 +17.448
13 Augusto Fernandez ES GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 164.8 +21.723
14 Franco Morbidelli IT Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 164.4 +27.050
ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ
Raul Fernandez ES CryptoDATA RNF MotoGP Team Aprilia 164.9 2 laps
Luca Marini IT Mooney VR46 Racing Team Ducati 165.6 4 laps
Jorge Martin ES Prima Pramac Racing Ducati 165.6 6 laps
Fabio Di Giannantonio IT Gresini Racing MotoGP Ducati 159.6 15 laps
Marc Marquez ES Repsol Honda Team Honda 163.3 23 laps
Miguel Oliveira PT CryptoDATA RNF MotoGP Team Aprilia 163.5 23 laps
Καλά τα λες, πολύ καλά.
Κυριε Δημητρη θα θυμαστε το συνθημα τις Κυριακές στο Καραισκακι
《 Καν’τε στην μπαντα
περναει ο Λοσαντα 》
Και μη χειροτερα …..
Ευχαριστούμε κ.Παπανδρεου!Για μια ακόμα φορά βλέπετε τα πράγματα δίκαια,χωρίς αφορισμούς και οπαδισμο