Α’ ΑΓΩΝΑΣ: 10 ΣΤΑ 10, ΚΑΙ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 21 ΓΙΑ THN DUCATI ΤΟΥ ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ!
Ναι. Είναι αλήθεια ότι η διαφορά στον τερματισμό του Α’ αγώνα στο ηλιόλουστο αλλά παγωμένο Άσσεν, δεν ηταν τόσο μεγάλη όσο στον προηγούμενο αγώνα.
Και είναι αλήθεια ότι ο Μπαουτίστα, αφού πήρε οριακά την εκκίνηση, δεν απομακρύνθηκε με τόσο γρήγορο ρυθμό απο τους διώκτες του.
Ειναι όμως επίσης αλήθεια, ότι δεν απειλήθηκε σοβαρά απο τον πολύ δυνατό Ράϊτενμπέργκερ που τον πίεσε για αρκετούς γύρους, πριν μείνει σταδιακά πίσω έχοντας «ανάψει» το λάστιχό του σε αυτή την προσπάθεια.
Ετσι, ο Άλβαρο Μπαουτίστα έκανε ρεκόρ «10 στις 10» νικών απο την αρχή της χρονιάς, μένοντας πρώτος απο τον 1ο μέχρι τον 21ο γύρο, τερματίζοντας με 3’’,1 διαφοράς, και έχοντας και τον ταχύτερο γύρο (ωστόσο, πολύ κοντά με αυτόν του Ρέϋ, που επίσης «έκανε ρεκόρ δευτεριάς» με 10 συνεχόμενες δεύτερες θέσεις).
Αυτά, σε μια πίστα χαμηλών θερμοκρασιών (7 βαθμοί Κελσίου) με μια μοτοσυκλέτα που είχε «χάσει» 250 σ.α.λ., και μετά απο ένα δύσκολο διήμερο με πρόβλημα στις δοκιμές λόγω ρυθμίσεων, αλλά παρ’ όλα αυτά, την κατάκτηση της pole position. Με άλλα λόγια, ο Ισπανός αναβάτης απέδειξε ότι μπορεί να κερδίσει και σε πίστα που δεν ευνοεί την ιπποδύναμη και την υψηλή τελική της Ducati, ή πιο σωστά, μια χάραξη τεχνική που δίνει την δυνατότητα σε κάθε γρήγορο οδηγό να έχει την ευκαιρία του για τη νίκη και το βάθρο.
Η «ατυχία» του Ρέϋ να μην κάνει τον τελευταίο γύρο της Superpole λόγω κόκκινης σημαίας, τον άφησε στην όγδοη θέση της εκκινησης, κι ετσι χρειάστηκε αρκετούς γύρους μέχρι να φτάσει τον Ράϊτενμπέργκερ. Οι πρώτοι 7 γύροι πέρασαν με τον Γερμανό αναβάτη της BMW πολύ κοντά στον Μπαουτίστα, ενώ ο Ντέϊβις ήταν 10ος και οι Λάβερτυ και Ρινάλντι με τα άλλα δύο Ducati ήταν στην 15η και 16η θέση. Ετσι, ο Μπαουτίστα ήταν μόνο 0’’.4 με 0’’.6 μπροστά, με τον Ρέϋ να ανεβαίνει και τον Βαν ντερ Μαρκ με τον Λόους να περνούν τον Χάσλαμ, πλησιάζοντας την μάχη του βάθρου.
Στον όγδοο γύρο ο Μπαουτίστα αποφασίζει να ανεβάσει ρυθμό, και η διαφορά του από τον Ρέϋ (που έχει φτάσει δεύτερος) αυξάνεται με άνεση στο 1’’.5 περίπου, ενώ ο Βαν ντερ Μαρκ ανεβαίνει τρίτος και αρχίζει να κυνηγάει τον Ρέϋ. Αλλά μπροστά το Ducati ανοίγει κι άλλο, στα 2’’.58, «τραβώντας» τον Ρέϋ που δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να προσπαθεί να μειώσει, έτσι ώστε κι αυτός απομακρύνεται σχεδόν 2’’ από τον Βαν ντερ Μαρκ που φαίνεται ότι κλειδώνει την τρίτη θέση του βάθρου, μπροστά στο ενθουσιασμένο κοινό του.
Πιο πίσω, γίνονται μάχες με τον Σάϊκς να προσπαθεί να περάσει τον Ντέϊβις για την έβδομη θέση, και τον Χάσλαμ να κυνηγάει τον Λόους για την τέταρτη. Τα καταφέρνει, αλλά ανοίγεται σε μια αριστερή, και ο Λόους φέρνει τέταρτη την Yamaha Pata πίσω από τον Βαν ντερ Μαρκ, πιστοποιώντας την άνοδο της ομάδας. Αλλά συγκλονιστική μάχη γίνεται μεταξύ των Τόρρες και Ρατζατλίογλου, και οι δύο με Kawasaki, για την πρωτιά στις «ανεξάρτητες» ομάδες. Τελικά, την όγδοη θέση κερδίζει ο Ισπανός με την ZX 10RR του Team Pedercini, στην τελευταία στροφή της πίστας, μετά απο μάχη σώμα με σώμα.
Στον τερματισμό, πρώτος με 3’’.1 περνάει ο Μπαουτίστα, που πανηγυρίζει γιατί (δικαιολογημένα) «νιώθει» πως απέδειξε ότι μπορεί να συνεχίζει να κερδίζει παρά τον περιορισμό σ.α.λ. και την πίστα με τις μικρές ευθείες. Αλλά σε τρείς ώρες θα εκκινούσε ο δεύτερος αγώνας της ημέρας, και θα έπρεπε και πάλι να προσπαθήσει πολύ (παρ΄ότι θα τον βοηθούσε ότι ο Ρέϋ θα ξεκινούσε απο την όγδοη θέση ξανά, επειδή δεν έγινε ο αγώνας Superpole,γι’ αυτό και θα διατηρούντο οι θέσεις των δοκιμών και για την εκκίνηση του Β’ αγώνα).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ WSBK ASSEN Α’ ΑΓΩΝΑΣ
1 1 19 A. BAUTISTA ESP ARUBA.IT Racing – Ducati Ducati Panigale V4 R 21 1’34.949 295,9 1’34.740 300,8
2 8 1 J. REA GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 21 3.130 3.130 1’35.009 295,9 1’35.530 295,1
3 2 60 M. VAN DER MARK NED Pata Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 21 4.934 1.804 1’35.315 288,8 1’34.822 295,1
4 4 22 A. LOWES GBR Pata Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 21 10.679 5.745 1’35.053 293,5 1’34.935 296,7
5 5 91 L. HASLAM GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 21 10.859 0.180 1’35.133 297,5 1’35.086 296,7
6 3 28 M. REITERBERGER GER BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 21 15.105 4.246 1’35.036 288,0 1’34.828 292,7
7 7 7 C. DAVIES GBR ARUBA.IT Racing – Ducati Ducati Panigale V4 R 21 17.001 1.896 1’35.727 299,2 1’35.288 300,0
8 11 81 J. TORRES ESP Team Pedercini Racing Kawasaki ZX-10RR IND 21 20.227 3.226 1’35.650 290,3 1’36.076 288,0
9 9 54 T. RAZGATLIOGLU TUR Turkish Puccetti Racing Kawasaki ZX-10RR IND 21 20.276 0.049 1’35.641 296,7 1’35.844 290,3
10 6 66 T. SYKES GBR BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 21 21.748 1.472 1’35.674 291,1 1’35.155 287,2
11 10 2 L. CAMIER GBR Moriwaki Althea Honda Team Honda CBR1000RR 21 32.686 10.938 1’36.288 292,7 1’35.920 292,7
12 16 33 M. MELANDRI ITA GRT Yamaha WorldSBK Yamaha YZF R1 IND 21 38.777 6.091 1’36.056 293,5 1’37.042 291,1
13 12 11 S. CORTESE GER GRT Yamaha WorldSBK Yamaha YZF R1 IND 21 43.075 4.298 1’36.158 293,5 1’36.175 293,5
14 13 50 E. LAVERTY IRL Team Goeleven Ducati Panigale V4 R IND 21 46.018 2.943 1’37.166 292,7 1’36.222 292,7
15 15 23 R. KIYONARI JPN Moriwaki Althea Honda Team Honda CBR1000RR 21 46.293 0.275 1’36.723 291,9 1’36.879 291,1
16 18 80 H. BARBERA ESP Orelac Racing VerdNatura Kawasaki ZX-10RR IND 19 2 Laps 2 Laps 1’36.563 289,5 1’37.283 291,1
————————————————–Not Classified————————————————–
RET 17 21 M. RINALDI ITA BARNI Racing Team Ducati Panigale V4 R IND 16 5 Laps 1’37.039 296,7 1’37.221 295,9
RET 14 52 A. DELBIANCO ITA Althea Mie Racing Team Honda CBR1000RR IND 10 11 Laps 1’36.852 284,2 1’36.828 282,7
————————————
Β’ ΑΓΩΝΑΣ: VAMOS! ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΧΕΣ, Ο ΑΛΒΑΡΟ ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕΚΟΡ ΜΕ ΤΗΝ 11η ΣΥΝΕΧΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ!
Αυτός ήταν πραγματι ένας ΚΑΛΟΣ αγώνας, που είχε τα πάντα, ακόμα και μάχη για την πρώτη θέση (κάτι που «είχαμε ξεχάσει» τον τελευταίο καιρό). Στην εκκίνηση ο Μπαουτίστα έφυγε μπροστά (όχι πολύ) αλλά ο Ρέϋ πετάχτηκε απο την όγδοη θέση, έφτασε δεύτερος σε δύο στροφές και πέρασε το Ducati πριν κλείσει ο γύρος! Τρίτος τοποθετήθηκε ο Βαν ντερ Μαρκ, και ακολούθησαν οι Χάσλαμ, Λόους, Ντέϊβις και Ράϊτενμπέργκερ. Στον δεύτερο γύρο ο Χάσλαμ περνάει για λίγο τρίτος αλλά ο Ολλανδός ανακτά αμέσως τη θέση, στοχεύοντας σε ένα δεύτερο βάθρο. Στον τρίτο γύρο, οι Ρέϋ και Μπαουτίστα απομακρύνονται λίγο, για να τους φτάσει πάλι τροχό ο Βαν Ντερ Μαρκ, ενώ στον τέταρτο ο Ντέϊβις περνάει Χάσλαμ και Λόους για την τέταρτη θέση.
Στον πέμπτο γύρο οι δύο αναβάτες της Aruba.it κάνουν διαδοχικά τους ταχύτερους χρόνους και ο Ντέϊβις περνάει τον Βαν ντερ Μαρκ στην τρίτη θέση! Στους δύο επόμενους γύρους ο Μπαουτίστα επίσης περνάει (με ευκολία, στον 6ο) τον Ρέϋ, και το ίδιο κάνει ο Ντέϊβις, με τα δύο Ducati να προηγούνται για πρώτη φορά. Ο Βαν ντερ Μαρκ προσπαθεί επίσης να περάσει τον Ρέϋ, αλλά ο Ιρλανδός απαντάει αμέσως, και στον επόμενο γύρο, ενώ απομένουν 14 για τον τερματισμό, περνάει και τον Ντέϊβις ανεβαίνοντας πάλι δεύτερος, ενώ ο Μπαουτίστα δεν έχει ξεφύγει πολύ (βρίσκεται 0’’.5 μπροστά).
Στον ίδιο γύρο (8ο), οι Βαν ντερ Μαρκ και Λόους πιέζουν τον Ντέϊβις, και στον επόμενο ο Μπαουτίστα ανεβάζει τη διαφορά του στο 1’’.098, ενώ ο Λόους οδηγώντας με τρομερές κλίσεις, περνάει τον Βαν ντερ Μαρκ μπαίνοντας τρίτος. Στους δύο επόμενους γύρους, ο Ρέϋ κλείνει την διαφορά του με τον Μπαουτίστα, που αυξομειώνεται μένοντας κάτω απο το δευτερόλεπτο, σε 0’’.867, 0’’956, 0’’764 κτλ., ανάλογα με τα σημεία της πίστας που κερδίζει ή χάνει η κάθε μοτοσυκλέτα.
Στον 10ο γύρο, ο αγώνας για τη νίκη «τελειώνει», καθώς απο τα πιτς της Ducati βγάζουν πινακίδα που γράφει «VAMOS!» (πάμε!) στον Μπαουτίστα, κι εκείνος κάνει τον ταχύτερο γύρο του (1’.34’’. 797) μέχρι εκείνη την στιγμή, και η διαφορά ανεβαίνει πάνω απο 1’’ (1’’.1 με 1’’.2), χωρίς ο αναβάτης της Ducati να βιάζεται να την αυξήσει. O Ρέϋ συνεχίζει να κυνηγάει με πείσμα, αλλά οι Λόους και Βαν ντερ Μαρκ τον πλησιαζουν, ενώ μπροστά, στον 12ο γύρο ο Μπαουτίστα με «οδήγηση MotoGP» μέσα σε τρείς γύρους ανεβάζει τη διαφορά του στα 3’’.634 και κυριολεκτικά «χάνεται» πηγαίνοντας για τον τερματισμό.
Όμως ο αγώνας για το βάθρο δεν έχει τελειώσει, καθως στον 18ο γύρο ο Βαν ντερ Μαρκ ξεφεύγει απο τον Λόους και στον 19ο φτάνει τον Ρέϋ. Στον προτελευταίο γύρο περνάει μπροστά, αλλά ο Ιρλανδός μάχεται σε όλη τη διάρκεια του τελευταίου γύρου και καταφέρνει να ξαναπεράσει δεύτερος, σε μια τελευταία επίθεση. Όμως, βγαίνοντας για τον τερματισμό, λόγω διαφορετικής γραμμής θα χάσει στην επιτάχυνση την δεύτερη θέση απο τον Ολλανδό στο φωτο φίνις, με διαφορά 18 χιλιοστών του δευτερολέπτου!
Πιο πίσω, ο Ντέϊβις κρατηθηκε μπροστά απο τα δύο BMW, ο Ρατζατλίογλου επικράτησε αυτή τη φορά του Τόρρες, αλλά οι «δορυφορικές» ομάδες της Yamaha GRTκαι Ducati Go Eleven και Barni, δεν κατάφεραν να πλησιάσουν τις εργοστασιακές. Όσο για τηνHonda, το κέρδος των 500 σ.α.λ. δεν φάνηκε να βελτιώνει αισθητά την απόδοσή της, με μόνη την πολύ καλή οδήγηση του έμπειρου Λέον Κάμιερ (που άλλωστε ήταν ο επίσημος αναβάτης της Ten Kate Honda) να φέρνει την CBR RR στην 11η και 12 θέση των δύο αγώνων.
Τα συμπεράσματα από τον αγώνα του Assen είναι προφανή: Ο συνδυασμός της Ducati V4R και του Άλβαρο Μπαουτίστα, ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ με «λάμψη» MotoGP (η μοτοσυκλέτα σε τεχνολογία και ο αναβάτης σε οδήγηση), απέδειξαν ότι μπορούν να κερδίζουν σε όλες τις πίστες, αλλά και να δίνουν μάχες, ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΛΑΘΟΣ! Και κατά την άποψή μας, πέρα απο την προφανή οδηγική υπεροχή του Μπαουτίστα (σε ταχύτητα), η μεγάλη «αξία του» (αν μπορούμε να την αποκαλέσουμε έτσι), είναι το ότι δεν κάνει λάθη! Εχει την υπεροχή, και την χρησιμοποιεί σοφά, χωρίς να βιάζεται, χωρίς να ρισκάρει, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να κάνει γρήγορους γύρους, ελέγχοντας τις διαφορές και γνωρίζοντας απόλυτα την μοτοσυκλέτα, που ακόμα και στο Άσσεν με τις συνεχείς στροφές, κατάφερε να μείνει μπροστά «με μια ευθεία διαφορά» στον τερμστισμό.
Η συντριπτική υπεροχή του, εκτός απο τις 11 νίκες στους 11 αγώνες, φαίνεται απο τον αριθμό των γύρων που έχει μείνει στην πρώτη θέση στους φετινούς αγώνες: Είναι 149, έναντι 13 του Τζόναθαν Ρέϋ. Ακόμα, πήρε τρείς pole positions (στις τέσσερις), και έκανε νέα ρεκόρ σε ταχύτερους γύρους αγώνα (όπως στο Ασσεν, παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες).
Oσο για την βαθμολογία, ο Τζόναθαν Ρέϋ που επί τέσσερα χρόνια έπαιρνε κεφάλι και διαφορά ασφαλείας απο τους πρώτους αγώνες, σίγουρα κάποιες στιγμές θα νομίζει ότι βλέπει άσχημο όνειρο: Μετά απο τέσσερις γύρους και 11 αγώνες, ο Αλβαρο Μπαουτίστα έχει πάρει το maximum των διαθέσιμων βαθμών, δηλαδή 236, έναντι 183 του Ρέϋ, μια σοβαρή διαφορά 53 βαθμών. Και με τον επόμενο («τριπλό» πλέον) αγώνα να γίνεται στις 12 Μαϊου στην Ίμολα, «μέσα στο σπίτι» της Ducati, η ζυγαριά των παγκόσμιων τίτλων Κατασκευαστών και Οδηγών μοιάζει να γέρνει βαριά προς την Μπολώνια και τη Ισπανία αντίστοιχα, όσο κι αν είναι ακόμα (σχετικά) νωρίς, γιατί μόνο ατυχίες (όπως εγκαταλείψεις και τραυματισμοί) μπορούν να κλείσουν την βαθμολογική ψαλλίδα.
Για το υπόλοιπο grid, έπαινοι στον Ρέϋ, έπαινοι στους Λόους και Βαν ντερ Μαρκ, και έπαινοι στους Σάϊκς και Ραϊτενμπέργκερ (ο οποίος βρήκε τον εαυτό του στο Ασσεν). Ο Χάσλαμ επίσης αρχίζει και ανεβαίνει δυνατά σε απόδοση, ενώ στην Ducati ο Ντέϊβις σε αυτό τον αγωνα «διόρθωσε» τα λάθη του στις εισόδους, ίσως αλλάζοντας ελαφρά το στυλ του, αλλά κρατάει πιο «συντηρητικό» ρυθμό.
Η απάντηση στα ερωτήματα «Μπαουτίστα η Ducati;», και «οδήγηση αγώνων ανωτέρου επιπέδου, ή 16.350 σ.α.λ. στρατοσφαιρικού επιπέδου;», δόθηκαν στο Ασσεν, σε μεγάλο βαθμό: Μόνο ο Μπαουτίστα κατάφερε να κάνει την διαφορά (με 250 σ.α.λ. μείον), ενώ οι άλλοι τρείς αναβάτες της V4R«νικήθηκαν κατά κράτος» από όλους τους κατασκευαστές (ακόμα και απο την Hοnda, που μέχρι την Άραγκον δεν έδειχνε κάτι σημαντικό). Αλλά το Πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο, και εδώ θα είμαστε να παρατηρούμε και να καταγράφουμε τα γεγονότα και τα αποτελέσματα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ WSBK ASSEN Β’ ΑΓΩΝΑΣ
1 1 19 A. BAUTISTA ESP ARUBA.IT Racing – Ducati Ducati Panigale V4 R 21 1’34.564 303,4 1’34.740 300,8
2 2 60 M. VAN DER MARK NED Pata Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 21 4.688 4.688 1’34.767 295,9 1’34.822 295,1
3 8 1 J. REA GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 21 4.706 0.018 1’35.037 292,7 1’35.530 295,1
4 4 22 A. LOWES GBR Pata Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 21 10.073 5.367 1’35.302 300,0 1’34.935 296,7
5 7 7 C. DAVIES GBR ARUBA.IT Racing – Ducati Ducati Panigale V4 R 21 13.667 3.594 1’35.256 303,4 1’35.288 300,0
6 3 28 M. REITERBERGER GER BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 21 15.373 1.706 1’35.553 293,5 1’34.828 292,7
7 6 66 T. SYKES GBR BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 21 15.387 0.014 1’35.582 291,1 1’35.155 287,2
8 5 91 L. HASLAM GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 21 20.915 5.528 1’35.390 299,2 1’35.086 296,7
9 9 54 T. RAZGATLIOGLU TUR Turkish Puccetti Racing Kawasaki ZX-10RR IND 21 22.922 2.007 1’35.619 291,9 1’35.844 290,3
10 11 81 J. TORRES ESP Team Pedercini Racing Kawasaki ZX-10RR IND 21 23.518 0.596 1’35.615 291,1 1’36.076 288,0
11 12 11 S. CORTESE GER GRT Yamaha WorldSBK Yamaha YZF R1 IND 21 28.286 4.768 1’35.683 295,9 1’36.175 293,5
12 10 2 L. CAMIER GBR Moriwaki Althea Honda Team Honda CBR1000RR 21 36.039 7.753 1’36.520 295,1 1’35.920 292,7
13 13 50 E. LAVERTY IRL Team Goeleven Ducati Panigale V4 R IND 21 36.359 0.320 1’36.549 297,5 1’36.222 292,7
14 16 33 M. MELANDRI ITA GRT Yamaha WorldSBK Yamaha YZF R1 IND 21 36.895 0.536 1’36.416 293,5 1’37.042 291,1
15 17 21 M. RINALDI ITA BARNI Racing Team Ducati Panigale V4 R IND 21 36.913 0.018 1’36.494 298,3 1’37.221 295,9
16 18 80 H. BARBERA ESP Orelac Racing VerdNatura Kawasaki ZX-10RR IND 21 37.095 0.182 1’36.605 291,1 1’37.283 291,1
17 14 52 A. DELBIANCO ITA Althea Mie Racing Team Honda CBR1000RR IND 21 1’10.200 33.105 1’36.915 287,2 1’36.828 282,7
————————————————–Not Classified————————————————–
RET 15 23 R. KIYONARI JPN Moriwaki Althea Honda Team Honda CBR1000RR 16 5 Laps 1’36.739 290,3 1’36.879 291,1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ SUPERBIKE
ALVARO BAUTISTA 236 DUCATI
JONATHAN REA 183 KAWASAKI
ALEX LOWES 126 YAMAHA
MICHAEL VANDERMARK 115 YAMAHA
LEONHASLAM 93 KAWASAKI
CHAZ DAVIES 76 DUCATI
MARCO MELANDRI 69 YAMAHA
SANDROCORTESE 64 YAMAHA
TOM SYKES 54 BMW
JORDI TORRES 49 KAWASAKI
TOPRAKRAZGATLIOGLU 46 KAWASAKI
MICHAELRUBENRINALDI 36 DUCATI
MARKUSREITERBERGER 35 BMW
EUGENELAVERTY 32 DUCATI
LEONCAMIER 26 HONDA
LEANDROMERCADO 11 KAWASAKI
RYUICHIKIYONARI 10 HONDA
ALESSANDRO DELBIANCO 3 HONDA
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩN SUPERBIKE
DUCATI 236
KAWASAKI 183
YAMAHA 141
BMW 65
HONDA 3