Ενας Superstar των 8 τιτλων εχει απομεινει στο MotoGP, και ολος ο κοσμος, οπως και ο Τύπος, βρισκει πιο ενδιαφερον (και πιασιαρικο) το να ασχολειται μαζι του, παρα να αναμοχλευει αποψεις και να συντασσει άρθρα για την υπεροχη του Μπανιαϊα, την υπεροπλια της Ducati και την ψυχολογια του Βινιάλες.
Ετσι, ακριβως οπως δεν άφησαν τον Ροσσι σε χλωρο κλαρι και απο τοτε που περασε τα 35 μεχρι και τα 41 του που σταματησε δεν έπαψαν να προβλεπουν και να προδικαζουν την αποχώρησή του απο τους αγωνες, τωρα εχουν ξεκινησει σεναρια μυθοπλασιας για το αγωνιστικο μελλον του Μαρκ Μαρκέθ.
Ο καθε μπαγλαμαδάκος που ξυπναει με πονοκεφαλο μετα τις μπυρες στην pub το προηγουμενο βραδυ και πρεπει να ανεβασει ενα αρθρακι στο site που δουλευει για πενταροδεκαρες, φαντασιωνεται τονΜαρκεθ πανω σε διαφορετικες μοτοσυκλέτες, κι έτσι τη μια μερα τον εχει σε Ducati, την αλλη ερευνά τις πιθανότητές του με την Aprilia, και την τριτη τον ανεβαζει σε ΚΤΜ. Μετά, έχει υλικο για άλλες τρεις μερες καθως οι υπευθυνοι της Ducati, της Aprilia και της ΚΤΜ απαντουν με την σειρα και σχολιαζουν τις υποθετικες αυτες περιπτωσεις, μετα κανει δηλωσεις η Honda, και την επομενη λεει ο Μαρκεθ οτι δεν θα παει πουθενα γιατι εμπιστευεται την Honda!
(Εδω να σημειωσουμε οτι το παράδειγμά του για την Formula 1 την Red Bull και τους σημερινους τιτλους του Φερσταπεν με τα μοτερ της Honda ηταν ατυχες, πρωτον γιατι η Red Bull εχει την δικη της μοναδα ανακατασκευης και επεξεργασιας των βασικων κινητηρων της Honda, την Red Bull Powertrains και απο το 2026 θα συνεργαστει με την Ford, δευτερον γιατι στην F1 μετραει το σασσι και η αεροδυναμικη που ειναι της Red Bull ενω στο MotoGP ολοκληρη η μοτοσυκλετα –που παρεμπιπτοντως εχει πολυ καλο και δυνατο κινητηρα- ειναι της Honda, και τριτον γιατι ειχε προηγηθει η καταστροφικη τριετια-τετραετια της Honda με την McLaren που στοιχισε στον Φερναντο Αλονσο τα καλυτερα χρονια της καρριερας του. Μηπως κατι τετοιο συμβαινει ή έχει ηδη συμβει, στο MotoGP σημερα;).
Μολις αυτο το δημοσιογραφικο πηγαινε-ελα κουρασει τους αναγνωστες ή κλείσει με καποια οριστικη δηλωση (οπως εγινε τωρα με τον Προεδρο του HRC Γουαταναμπε αλλά και με οσα τελευταία ειπε ο Μαρκέθ), ξεκιναει νεο σεναριο, ελαφρως πιο «επικινδυνο»: Θα κερδισει ο Μαρκ Μαρκέθ στο Σακσενρινγκ την Κυριακη;!
Η ερωτηση αυτη θα ειχε ευκολη απαντηση («όχι, δεν θα κερδισει»), αν ο Μαρκέθ δεν ειχε σημειωσει ανεπαναληπτο ρεκορ νικων σε μια πιστα, εχοντας κερδισει στο Σακσενρινγκ 11 φορες σερι σε 11 συμμετοχες (σε ολες τις κατηγοριες, ξεκινωντας το 2010 στα 125).
Εκει πηρε και την “πρωτη” του νικη στην επιστροφη του το 2021, δυο χρονια μετα τον τραυματισμο του 2019, αλλά και παλι εχουν περασει δυο χρονια και μερικες δυσκολες εγχειρησεις μεχρι σημερα, το 2023, που ο ίδιος δηλωνει 100% ετοιμος σε φυσικη κατασταση, αλλά και με μονιμο οδηγικο ρισκο λογω υστερησης του εργαλειου.
Και η πίεση αυτη, πίεση για μια δυσκολη και αμφιβολη νικη βασισμενη αποκλειστικα στο ταλεντο και στο ιστορικο επιτυχιων και οχι στην σημερινη πραγματικοτητα, πιεση ψυχολογικη που δημιουργειται (εσωτερικα) απο τον ιδιο, απο τον συναγωνισμο, απο την ομαδα, απο το εργοστασιο, απο τους οπαδους, απο τους χορηγους, υποδαυλιζεται και ενισχυεται με άρθρα που τον χριζουν νικητη του Σακσενρινγκ για 12 φορα, πριν καν ξεκινησιυν οι δοκιμες της Παρασκευης!
Οσο καλος κι αν ειναι (που ΕΙΝΑΙ), οσο κι αν του αρεσει η πιστα (που του αρεσει και την πηγαινει οσο και οπως κανεις άλλος), οσο κι αν μετραει ψυχολογικα το σερι των 11 νικων, η αληθεια ειναι οτι απο το 2021 μεχρι σημερα ο συναγωνισμος εχει αλλαξει, υπαρχουν περισοοτεροι καλοι αναβατες ικανοι για νικη, υπαρχουν πολλες καλες μοτοσυκλετες, συν το οτι ο Μαρκεθ εχει δυο χρονια να πατησει Γερμανια λογω της περσινης του απουσιας.
Τέλος, τα ορια εχουν γινει καθημερινοτητα υποχρεωτικη για τους οδηγους της Honda, και στη Γερμανια και παλι το μεγαλο αυτο εργοστασιο κατεβαινει ουσιαστικα και “εμμονικα” μονο με τον Μαρκ Μαρκέθ, αφου οι τραυματιες Μιρ και Ρινς δεν θα αντικατασταθουν (ναι, ο Νακαγκαμι θα τρεξει, και λοιπον;).
Αυτο που θελουμε, οπως παντα, ειναι να γινουν καλοι αγωνες χωρις τραυματισμους. Ο Μαρκ Μαρκέθ σιγουρα θα ξεχωρισει απο την αρχη του τριημέρου, αλλά αυτο -κατα την άποψή μας- δεν ειναι αρκετο. Οταν στο Μουτζελλο πηγαινε για έκτος –έβδομος οπως ειπε, αισθανοταν χαλαρος και ασφαλης οπως ειπε, και παρ’ ολα αυτα έπεσε στην αρχη του αγωνα επειδη πιεζε υπερβολικα (επισης οπως ειπε), αναρωτιεται κανεις τι θα γινει σε μια δυσκολη πίστα οταν παει αποφασισμενος για να κερδισει.
Οι απαντησεις την Κυριακη το βραδυ!