Εγινε η διαδικτυακή παρουσίαση των ομάδων της ΚΤΜ για το MotoGP του 2021 (βοήθειά μας), και πέρα απο τις υποσχέσεις και τις επιδιώξεις παραγόντων και αναβατών για τους θριάμβους και τα μεγαλεία που θα (τους) φέρει η καινουργια χρονιά, αυτό που ξεχώρισε, έμεινε και “έγραψε”, ήταν η εμφάνιση των νέων ΡC 16. Ή μάλλον όχι, όχι η εμφάνιση σκέτη, αλλά η πανέμορφη νέα εμφάνιση των μοτοσυκλετών, που αν κέρδιζε βαθμούς απο μονη της, οι Αυστριακοί θα είχαν ήδη πάρει τον τίτλο και θα έτρεχαν για προπόνηση!
Εχουμε λοιπόν και λέμε: Στο εργοστάσιο, ο εθνικός ήρωας της Πορτογαλίας Μιγκελ Ολιβέϊρα και ο “σκληρός” Νοτιοαφρικάνος Μπραντ Μπίντερ, θα οδηγήσουν τις “αεροδυναμικές” RC 16 βαμμένες στα χρώματα της Red Bull, κάνοντας την φετινή προσπάθεια 100% Αυστριακή υπόθεση (ΟΚ, οι Σαξονες έχουν ξεμείνει απο αναβάτες απο την εποχή του Αντον Μανγκ). Yπέροχα τα μηχανάκια, αλλά το ενεργειακό ποτό είναι αυτό που ξεχωρίζει.
Η πραγματική έκρηξη, έρχεται από την Tech 3! Η οποία ναι μεν “έχασε” τον περσινό χορηγό της (την Red Bull που “μετακινήθηκε” στο εργοστάσιο- εσωτερική η αλλαγή πάντως), αλλά “κέρδισε” στον τομέα της αισθητικής με το εκτυφλωτικό πορτοκαλί της ΚΤΜ να υπόσχεται ότι θα φωτίζει τις πίστες καλύτερα και απο τους προβολείς του νυχτερινού Κατάρ!
Οι οδηγοί τώρα. Απο τη μία ο Λεκουόνα που πέρυσι δεν έδειξε σπουδαία πράγματα (όχι άμεση προσαρμογή τουλάχιστον, θα τον δούμε φέτος με το μονοετές συμβόλαιο, αν δεν πάει, έφυγε για το ’22), και απο την άλλη ο Πετρούτσι με την ευαίσθητη ψυχολογία, την ασταθή απόδοση αλλά και τις αναμφισβήτητες ικανότητες και εμπειρία. Το 2020, η Τech 3 πήρε τις δύο απο τις τρείς νίκες της ΚΤΜ. Τυχαίο; 60-40. Φέτος, “της πήραν” τον δυνατό αναβάτη, και την άφησαν με έναν μέτριας απόδοσης (για MotoGP) νεαρό για να τον “στρώσει”, και με έναν “πρώην” εργοστασιακό για να τον “ξαναζωντανέψει”. Εάν οι δύο αυτοί φέρουν αποτελέσματα που να συγκρίνονται ευθέως με τους εργοστασιακούς (ή και καλύτερα), τότε ο Ερβέ Πονσαράλ θα πρέπει να ανακηρυχθεί σαν ο Τημ μάνατζερ της χρονιάς!
Οι ίδιες οι μοτοσυκλέτες; Θα δείξουν, στις πρώτες δοκιμές τον άλλο μήνα (πλησιάζει ο καιρός). Απλά, να μην ξεχνάμε ότι η ΚΤΜ είναι η ΜΟΝΗ απο τα μεγάλα εργοστάσια (αυτά που κέρδισαν αγώνα το 2020) που δικαιούται να παρουσιάσει και νέο μοτέρ για το 2021, εκτός απο νέο πλαίσιο κτλ. (που επιτρέπεται για όλους). Αλλά ανεξάρτητα απο το αν θα επιλέξει την σιγουριά και την αξοπιστία του ήδη δυνατού κινητήρα της απο έναν καινούργιο (βελτιωμένο) στον οποίο όμως δεν θα μπορεί να επέμβει όλη τη χρονιά, αυτά τα πορτοκαλί μηχανάκια έχουν ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, με την έννοια ότι ανυπομονούμε να τα δούμε στην πίστα (όπου δεν θα δυσκολευόμαστε καθόλου να τα ξεχωρίσουμε!).
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ 2021: https://www.youtube.com/watch?v=oabVb6MVkM8&feature=emb_logo