-OI ΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗ «ΓΝΩΣΤΗ» ΠΙΣΤΑ ΞΑΝΑΠΑΙΖΟΥΝ PLAY STATION.
-Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ «ΦΕΥΓΕΙ-ΜΕΝΕΙ» ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΕΙ.
–ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣIΓΟΥΡΑ «ΕΜΕΙΝΕ», ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΠΤΩΣΕΙΣ: ΕΠΕΣΕ ΓΙΑ 20η ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΔΕΚΑΔΑΣ Q2.
-ΤΑ CARBON ΠΛΑΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: Ο ΜΠΙΝΤΕΡ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΚΑΙ Ο ΜΙΡ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ FP1!
-Η ΗONDA ΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ: ΣΤΟΥ ΜΑΡΚΕΘ ΤΗΝ ΠΟΔΙΑ’ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ ΤΗΣ RC213V ΣΙΝΙΤΣΙ ΚΟΚΟΥΜΠΟΥ!!!
-ΚΑΙ Ο ΡΙΝΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ MAΪO, ΜΠΗΚΕ, ΠΟΝΕΣΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ.
-ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΠΡΟΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΣΤΕΡΙΑ: ΕΚΑΝΑΝ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΛΟΡΕΝΘΟ ΑΠΟ ΤΟ 2015!!!
Tα social media μας βοηθουν στο να «ζουμε» την καθε στιγμη των αγαπημένων μας σπορ, σαν να «είμαστε κι εμείς εκεί».
Ταυτόχρονα όμως, με την κατάχρηση και επανάληψη της πληροφορίας, πολλές φορές η υπόθεση ξεστρατίζει, οπως έχει γινει τις τελευταίες μερες (εβδομάδες), που αντι να μιλάμε για τους αγώνες, περιμένουμε την απόφαση του Μαρκ Μαρκέθ για το 2024, ο οποίος (Μαρκ Μαρκέθ) κανει κάθε μέρα κατι Σιβυλλικές δηλώσεις τύπου «έχει τρείς δρόμους η ζωή κι εγω τρείς αποφασεις», «δεν θα είναι το δικό μου το χέρι», «έχω δώσει πολλά αλλά έχω πάρει και πολλά», έλα τωρα, κουραστικό εχει γίνει το θέμα. Μια υπογραφή είναι, με ξεκάθαρο αποτέλεσμα: Αν μείνει στη Honda δεν θα ξαναδεί τίτλο (ακόμα και να φτιαχτεί ενα σωστό μηχανάκι του χρόνου, θα χρειαστεί τουλάχιστον άλλον ένα χρόνο για να φτάσει κορυφή), ενώ αν πάει στην δορυφορική της χήρας του Gresini με Ducati της προηγούμενης χρονιάς, είναι απο πολυ πιθανό μεχρι σίγουρο οτι θα παλέψει για βάθρα και τίτλο με τους τρείς – τέσσερις γρήγορους. Ομως, το να ανησυχούμε για το αν θα κρατησει ή θα «πεταξει» τα 12.000.000 δολλαρια του συμβολαιου της Honda για το 2024 ο Μαρκέθ σε ανταλλαγμα με μια πιο ανταγωνιστικη μοτοσυκλέτα (μαλλον με ΠΟΛΥ μικρή αμοιβη), δεν ειναι ακριβως το πνεύμα των αγωνων. Περιμενουμε με ενδιαφερον, αλλά μην μας κουραζουν τοσο, αρκετα τα κολπα δημοσιοτητας.
Στην Ιαπωνια “αποκατασταθηκε η ταξη” που είχε αναστατωθει στην ολοκαινουργια πιστα της Ινδιας, και στο γνωστο σε ολους Motegi οι αναβατες των Honda και Yamaha υποχωρησαν στις πίσω θεσεις: Ο Μιρ με το πλαισιο του 2024 έπεσε στο FP1 και ο Μαρκεθ με το πλασιο του 2023 επεσε στην Practice (και οι δυο εκτος δεκαδας), ο Κουαρταράρο παρα λιγο να παθει μεγαλη ζημια καθως επεσε ξερα και με πολλα στην γρηγορη στροφη 6 (αποκλειεται να μην εχει τρανταχτεί γερα, και αυτος βεβαια παει Q1), και στην κορυφη επεστρεψαν οι συνηθεις ύποπτοι, δηλαδη τα Ducati και τα Aprilia, με τον Α. Εσπαργκαρό να καταρριπτει πρωτος το ρεκορ που κραταγε απο το… 2015 ο Χορχε Λορένθο (σε κανει να απορείς αυτο το θεμα!), τον Μπανιάϊα αμεσως μετα να το βελτιωνει, και τον Μπραντ Μπιντερ με το ΚΤΜ να το κατακτα ανεβαινοντας στην πρωτη θεση των χρονων. To ετερο επισημο ΚΤΜ ήταν 10ο με τον Μιλλερ να συνεχιζει να εχει δυσκολιες, και αν δεν λυσει τα θέματά του συντομα, μαλλον θα ειναι αυτός που χασει τη θεση του απο τον Ακοστα (ειχαμε πει περυσι οτι αν δεν ήταν αρκετα καλος για να παραμεινει στην εργοστασιακη Ducati, γιατί άραγε θα ηταν καλυτερος για την εργοστασιακη ομαδα της ΚΤΜ;).
Το ενδιαφερον αυτη τη στιγμη έχει φυγει απο τον αγωνα για τη νίκη, και εχει μεταφερθει στον βαθμολογικο συναγωνισμο για τον τιτλο, μεταξυ των Μπανιάϊα, Μαρτίν και Μπεζεκι. Και οι τρείς στο Motegi έδειξαν οτι ειναι σε φορμα κανοντας ευκολα καλους χρονους, οπότε αύριο Σαββατο θα έχουμε πολλά να πουμε. (Τα Q1-Q2 αρχίζουν στις 04:45 και το Sprint εκκινει στις 09:00 ώρα Ελλαδος, και αν δεν εχετε συνδρομητικη ή αν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να βλεπετε/ακουτε την συνδρομητικη, τοτε ψαξτε live free streaming στο Internet. Το Toταλ Σπορτεκ -το γραφουμε Ελληνικα για να μην σβηστεί- προσφερει πολυ καλες αναμεταδοσεις, στην Αγγλικη γλωσσα). Δ.Π.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ PRACTICE (OI 10 ΠΡΩΤΟΙ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ Q2)
1 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 1’43.489 20 22 315.7
2 1 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 1’43.518 21 22 0.029 0.029 314.8
3 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing APRILIA 1’43.784 18 20 0.295 0.266 309.4
4 89 Jorge MARTIN SPA Prima Pramac Racing DUCATI 1’43.843 22 24 0.354 0.059 313.0
5 72 Marco BEZZECCHI ITA Mooney VR46 Racing Team DUCATI 1’43.945 24 25 0.456 0.102 315.7
6 49 Fabio DI GIANNANTONIO ITA Gresini Racing MotoGP DUCATI 1’43.947 17 21 0.458 0.002 305.9
7 5 Johann ZARCO FRA Prima Pramac Racing DUCATI 1’44.062 19 21 0.573 0.115 314.8
8 12 Maverick VIÑALES SPA Aprilia Racing APRILIA 1’44.117 22 24 0.628 0.055 314.8
9 44 Pol ESPARGARO SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 1’44.219 18 19 0.730 0.102 313.0
10 43 Jack MILLER AUS Red Bull KTM Factory Racing KTM 1’44.261 22 23 0.772 0.042 312.1
11 88 Miguel OLIVEIRA POR CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 1’44.317 21 24 0.828 0.056 313.0
12 36 Joan MIR SPA Repsol Honda Team HONDA 1’44.428 19 21 0.939 0.111 311.2
13 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1’44.520 13 21 1.031 0.092 309.4
14 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team HONDA 1’44.574 16 23 1.085 0.054 310.3
15 21 Franco MORBIDELLI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1’44.657 20 20 1.168 0.083 311.2
16 35 Cal CRUTCHLOW GBR Yamalube RS4GP Racing Team YAMAHA 1’44.709 21 22 1.220 0.052 311.2
17 25 Raul FERNANDEZ SPA CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 1’44.811 15 17 1.322 0.102 309.4
18 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU HONDA 1’44.928 23 23 1.439 0.117 309.4
19 37 Augusto FERNANDEZ SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 1’45.231 20 24 1.742 0.303 306.8
20 51 Michele PIRRO ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 1’45.866 17 22 2.377 0.635 308.5
21 42 Alex RINS SPA LCR Honda CASTROL HONDA 1’47.236 4 6 3.747 1.370 311.2